je wilt je paard in alle klasse kunnen starten hoeveel winst

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sabientje

je wilt je paard in alle klasse kunnen starten hoeveel winst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 20:31

ik heb 1 keer z2 dressuur bij de pony's gereden en die tevens gestart in bij de paarden in de klasse z1 met 6 winstpunten. nu ga ik een ander z paard die twee keer z heeft gelopen uitbrengen in de Z1 om met andere paarden meteen wat hoger te kunnen starten. je mag dat met twee keer Z1 tot er met Z1 alles starten. maar hoeveel winstpunten moet ik dan de tweede keer Z1 behalen voordat het geld. en mag ik dan ook een paard die ik nu al bijna een jaar op wedstrijd uitbreng en nu heel de rit opnieuw gemaakt heb ook van de M1 alsnog zonder de 10 punten behaald te hebben hoger starten terwijl ik toen ik met dat paard reed nog geen twee keer z1 was. en je mag dus ook met andere paarden 3 keer l 3 keer m enzv starten en dan naar het Z gaan en niet meer terug. gelden dan ook verliespunten of maakt dat niet zoveel uit tot dat je Z1 rijdt want dan zou het toch wel per 10 winstpunten verder gaan. wie weet hier meer over . en mag je met een D pony bij de paarden starten?

Lielle

Re: je wilt je paard in alle klasse kunnen starten hoeveel winst

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 23:29

Voortaan wat hoofdletters gebruiken maakt het een stuk leesbaarder.

Citaat:
maar hoeveel winstpunten moet ik dan de tweede keer Z1 behalen voordat het geld.

een winstpunt is genoeg

Citaat:
mag ik dan ook een paard die ik nu al bijna een jaar op wedstrijd uitbreng en nu heel de rit opnieuw gemaakt heb ook van de M1 alsnog zonder de 10 punten behaald te hebben hoger starten terwijl ik toen ik met dat paard reed nog geen twee keer z1 was.

ja

Citaat:
en je mag dus ook met andere paarden 3 keer l 3 keer m enzv starten en dan naar het Z gaan en niet meer terug.

klopt

Citaat:
gelden dan ook verliespunten of maakt dat niet zoveel uit tot dat je Z1 rijdt want dan zou het toch wel per 10 winstpunten verder gaan.

verliespunten zijn niet relevant, je mag altijd promoveren. Klopt dus.

Citaat:
en mag je met een D pony bij de paarden starten?

Ja, zelfs met een A pony.

Allemaal op te zoeken in het reglement dus een slotje.