Wie nog meer slechte service bij Derby ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ineke_

Wie nog meer slechte service bij Derby ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 14:46

Ik heb net een telefoontje van de ruitersportzaak gehad dat mijn Derbylaarzen dus voor de 3e keer opgestuurd worden naar Derby omdat ze mijn klacht niet behandelen.

Ik heb in januari van dit jaar een paar Derby Softjumpers besteld, waren heel snel geleverd (wou dressuurboog en een hakbeschermer) Lekker mee gereden (en goed onderhouden natuurlijk), tot er een scheur in het leer zat bij het stiksel van de rits. Ook was van 1 laars het leer helemaal rimpelig/kreukelig geworden. Dus ik ben er mee terug gegaan naar de ruitersportzaak en die hebben ze opgestuurd naar Derby. De scheur hadden ze gerepareerd, netjes ook volgens de ruitersportzaak (heb het zelf niet gezien). Maar aan het kreukelige leer was niks gedaan, dus hadden ze de laarzen weer terug gestuurd.

Nu hadden ze vandaag mijn laarzen weer binnengekregen en weer was er niks aan gedaan en gaan ze voor de 3e keer naar Derby toe. Derby hebben ze opgebeld en nu gaan mijn laarzen naar TNO voor onderzoek ! Ik kon voor de helft van de aankoopsprijs weer nieuwen krijgen. Nou voor een paar laarzen die ik 8 maand heb gebruikt verwacht ik kostenloos weer nieuwen te krijgen. Ook de ruitersportzaak vond dit niet correct.

Ik word er zo langzamerhand een beetje moe van en wil gewoon lekker gaan rijden met mijn laarzen. Ik vind wel dat de ruitersportzaak echt voor me door het vuur gaat. Petje af daarvoor.

Hebben meer mensen slechte ervaringen met Derby ? Ik meen eerder een soortgelijk verhaal te hebben gelezen...

marloezzke

Re: Wie nog meer slechte service bij Derby ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-06 15:07

wij leveren ook derby laarzen en hebben er weinig slechte ervaringen mee.

wel moet ik erbij zeggen dat over het algemeen de kwaliteit van een derby laars minder is dan een petri of cavallo. helaas.

ik denk dat je gewoon moet afwachten.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-06 21:21

[quote="marloezzke"]
wel moet ik erbij zeggen dat over het algemeen de kwaliteit van een derby laars minder is dan een petri of cavallo. helaas.
quote]

Maar dat zou niet moeten betekenen dat ze na 8 maanden al zo slecht mogen zijn toch ?

Volgens mijn vriend moet de ruitersportzaak mij nieuwe laarzen aanbieden en niet de leverancier omdat deze niet deugdelijk zijn. Ik weet niet precies hoe dat zit, aangezien jij ook een winkel hebt weet jij hier meer van af ? (Ik vind dat Derby over de brug moet komen, door gewoon te herstellen of een nieuw paar moet aanbieden en niet voor half geld een nieuw paar kunnen kopen)

Bianca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 10:36

Ik heb twee paar op maat gemaakte leren laarzen van Derby. De softjumper, en de Marlies. Ik heb vorige week nieuwe Derby's Marlies aan laten meten. Ik heb met alle laarzen nog nooit problemen gehad. Ken ook heel veel mensen die ze ook hebben en ook nooit wat over gehoord. Heel vervelend voor jou. Ik denk toch dat je het TNO onderzoek af moet wachten. Verder kan de ruitersportzaak misschien wat meer voor je betekenen. Ik heb het met een rijbroek gehad die begon te pluizen. Ook deze is opgestuurd en dat was ook niet het gewenste resultaat. (deze was ook ruim 6 maanden oud) Ik heb toen van de ruitersportzaak een nieuwe gekregen. Volgens mij kunnen ze gekreukt leer niet herstellen. Het bestaat allemaal uit een lap leer. Ik hoop voor je dat het TNO onderzoek uitkomst biedt en dat je straks gewoon weer lekker kunt rijden.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-06 13:26

casirask schreef:
Ik heb twee paar op maat gemaakte leren laarzen van Derby. De softjumper, en de Marlies. Ik heb vorige week nieuwe Derby's Marlies aan laten meten. Ik heb met alle laarzen nog nooit problemen gehad. Ken ook heel veel mensen die ze ook hebben en ook nooit wat over gehoord. Heel vervelend voor jou. Ik denk toch dat je het TNO onderzoek af moet wachten. Verder kan de ruitersportzaak misschien wat meer voor je betekenen. Ik heb het met een rijbroek gehad die begon te pluizen. Ook deze is opgestuurd en dat was ook niet het gewenste resultaat. (deze was ook ruim 6 maanden oud) Ik heb toen van de ruitersportzaak een nieuwe gekregen. Volgens mij kunnen ze gekreukt leer niet herstellen. Het bestaat allemaal uit een lap leer. Ik hoop voor je dat het TNO onderzoek uitkomst biedt en dat je straks gewoon weer lekker kunt rijden.

Ik snap ook niet dat ze zo'n onderzoek laten doen, dat is namelijk veel duurder dan mij een paar nieuwe laarzen aan te bieden. Waarschijnlijk willen ze het als het aan het leer ligt dus de klacht afschuiven op de leerfabrikant.