Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LMuntje schreef:Ik denk dat ze eerst een karakter test doorgaan ivm met hun verleden en dan word gezocht naar perfecte huizen laten we het hopen

Morrie schreef:ja, ik weet er alles van tot in de details, maar in het belang van de zaak, zeg ik er niets over, de "vijand"leest ook mee en knijpt in haar/zijn handjes.....
Ik kan jullie verzekeren dat er niet stilzwijgend wordt afgewacht wat de rechter gaat beslissen, er is heel veel gebeurd, waarvan verder geen mededelingen
beantsje schreef:Nou, volgens mij verkoopt de dierenbescherming ze. In tolbert hebben ze een keer een heleboel pony's in beslag genomen, die zijn toen geveild.
Als je zo'n paard koopt, moet je uitgebreid aantonen dat je ervoor kunt zorgen en ze komen dan ook nog een keer te controleren na een poos.
('t lijkt wel een adoptie...)
weet jij daar trouwens meer van? mag ook per pb? Kimberley77 schreef:Morrie schreef:ja, ik weet er alles van tot in de details, maar in het belang van de zaak, zeg ik er niets over, de "vijand"leest ook mee en knijpt in haar/zijn handjes.....
Ik kan jullie verzekeren dat er niet stilzwijgend wordt afgewacht wat de rechter gaat beslissen, er is heel veel gebeurd, waarvan verder geen mededelingen
Ja idd, dat begrijp ik. Gelukkig is de zaak wel in gang nog..dat vroeg ik mij eigenlijk af, goed zo, de rest lezen we wel als er uitspraak is geweest
Citaat:Ik begrijp dat de paarden nu op een geheime lokatie staan, en na de rechtzaak als die verloren wordt zal besloten worden om paarden te verkopen of in te laten slapen. Ik vraag me af wie de beslissing verkopen of in laten slapen neemt? Ligt dat in handen van justitie of de dierenbescherming? En als ze besluiten om dieren te verkopen, hoe kom je daar dan achter en in aanmerking om zo'n dier te kopen??
Waratje schreef:Maar Morrie, als die paarden wel teruggaan naar de eigenaresse, dan horen wij dat toch wel, hè? Ik zou in ieder geval graag de uitslag horen van dit bizarre verhaal.