Hoelang van te voren inschrijven?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zandoo

Hoelang van te voren inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 11:42

Weet iemand dat? Tong uitsteken Hoelang je van te voren moet inschrijven bij een dressuurwedstrijd.. Ik heb gezochtmaar niks gevonden.

Gr Stephanie

oosterhoff

Re: Hoelang van te voren inschrijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:08

de uiterste datum staat op het vraagprogramma. dat is verschillend per wedstrijd. Je kan er maar beter te vroeg bij zijn. Zeker in het binnen seizoen.

Zandoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 13:54

Oke bedankt

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 10:19

je kan even kijken op www.startlijsten.nl als je dan een wedstrijd gevonden hebt dan staat er ook altijd bij tot wanneer je je kan inschrijven.

Wat je ook nog kan doen als de inschrijf datum al geweest is om gewoon even te bellen of te mailen of je op de reserve lijst kan komen te staan.
Heel vaak kan je zelfs een dag van te voren nog opgeven en kan je vaak nog gewoon mee doen...
(althans hier in de regio wel)

Chessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 09:53

Volgens mij wordt meestal vanaf 3 weken van te voren aangehouden.. des te vroeger je erbij bent des te meer kans.. bij mij in de buurt willen ze nog wel snel volzitten.
Vaak kun je ook bij de ene wedstrijd alvast opgeven voor de volgende bij die vereniging.

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 10:34

Wij schrijven ons vaak maanden van te voren al in waar het mogelijk is. Vooral voor het binnenseizoen, waar meestal 1 binnenbak is zorgen we dat we voor alle data staan ingeschreven. Tenzij je moet wachten tot de datum in Paard & Sport staat, dan zorg ik dat ik er op let wanneer het er in staat en me dan meteen inschrijf. Daarom plannen we dan ook heel ver vooruit.