Bij ponys of paarden starten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Zandoo

Bij ponys of paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 23:15

Ik ben net 16 geworden een paar dagen..
Ik heb een D-pony van 1.47.5 geloof ik, ik ben zelfs best lang 1,75 Bloos! Maar ik ga dus in oktober starten met wedstrijden.. Ik heb alles net een paar dagen opgestuurd naar de ponyclub om een startkaart aan te vragen om bij de pony's te starten.. Maar ik heb dan nog maar 2 jaar.. Ik weet nu niet meer wat ik moet doen.. Ik krijg er over half jaar/jaar wel een paard bij dus daar kan ik als ik 18 ben mee gaan starten, maar ik weet niet of ik nog langer wedstrijd wil rijden met mijn pony.. Als je over stap met mijn pony naar de paarden moet je dan weer in B beginnen..?

Wat zouden jullie doen? Haha!

Hier fotos van mij op mijn pony..

Afbeelding
hier onderlinge wedstrijdfotos.. Ik ben best wel groot, zal ik dan niet te groot zijn voor hem?

http://www.cavaletti.nl/viewtopic.php?t ... highlight=

gr stephanie

vronytopper

Re: Bij ponys of paarden starten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 23:27

Ik zou gewoon nog 2 jaar bij de pony's starten, en als je de overstap maakt naar de paarden blijf je gewoon in de klasse waar je in geeindigt bent bij de pony's. Het valt trouwens helemaal niet zo op dat je zo groot bent. Veel succes met de wedstrijden, Groetjes

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:01

175 is toch niet zo heel erg groot? Ik ben zelf 174 en vind mezelf nou niet bij de groteren horen en op een D pony pas ik ook nogheel best.
Voor je eigen lol zou ik gewoon beginnen bij de pony's daar is de sfeer toch echt wel anders dan bij de paarden. Bij de paarden is er een behoorlijke prestatiedrang en stress.
Als je dan begint met wedstrijden zou ik gewoon bij de pony starten. kan je nog twee jaar lekker rijden. je kan dan dus nog dit jaar, nog volgend jaar en nog het jaar daarna bij de pony's starten. En inderdaat blijven je punten staan als je overgaat naar de paarden.

Zandoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 11:49

Oke dankje.. Ik wist niet of je dan bij dat niveau bleef maar dan kan ik beter nog 2 jaar bij de ponys rijden Lachen