Wat voor een verzekering afsluiten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wendy007

Wat voor een verzekering afsluiten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 16:44

Hoi,

Wij staan op het punt om misschien een paard te kopen. Van verzekeringen weten we niks. Ik zou graag willen weten of jouw paard ook verzekerd is, waarbij en waarvoor?? En wat voor verzekeringen er allemaal zijn? Mocht je iets weten laat het dan weten. Het zou mij erg helpen.

Bedankt!

vr.gr.Wendy

kleppie

Re: Wat voor een verzekering afsluiten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 17:38

Kijk eens op interpolis.nl

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 20:43

Mijn paard is verzekerd bij EFO.
Je kunt altijd even kijken op www.efo.nl om evt. een folder op te vragen.

Je krijgt waar voor je geld en ze doen niet moeilijk met uitkeren. Je kunt zelf een pakket uitkiezen, ze hebben ook een brand en diefstal verzekering. Mijn advies is om er even rustig de tijd voor te nemen en alles goed met elkaar te vergelijken. Verzekeringen bieden behoorlijk verschillende dingen aan en hje moet goed nadenken waar jij iets aan denkt te hebben.

Veel succes! Knipoog

sox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:24

Mijne is verzekerd bij interpolis. Geen slechte verhalen over gehoord tot nu toe. Over hypozorg echter wel. Meerdere zelfs. Die zou ik niet doen dus. Komt erop neer dat ze moeilijk doen over uitkeren. Nou is er geen verzekering die daar geen last van heeft in meer of mindere mate, maar hypozorg is daar heel naar in. Hoop dat je er wat mee kunt. Groetjes!