Hoe rood strikje in de staart doen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mitnait

Hoe rood strikje in de staart doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 16:32

17 september heb ik ben aller eerste wedstrijd ( ben nu al zenuwachtig Bloos ) Ik wil alles op tijd en goed voorbereid hebben dus nu hoorde ik van iemand dat als je paard kan uithalen je een rood strikje in de staart moet doen. hoe moet je dit vastmaken? MOet je het gewoon op een plukje doen? En hoe groot moet het zijn?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Nelleke

Jett_

Re: Hoe rood strikje in de staart doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:33

Je kunt het bijvoorbeeld gewoon met een rood lintje doen en dit dmv een knoop in de staart maken. Ik heb ook weleens mensen gezien die de bovenkant van hun paardenstaart vlochten en als elastiek het strikje gebruikten.
Ik heb het alleen maar gezien hoor, zelf nooit hoeven te gebruiken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 16:39

Mijn buren doen bij hun paard gewoon met een elastiekje erom knopen, als t er maar in zit en blijft zitten...

vientijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:23

En het is wel prettig als je een dikkere rode strik gebruikt die goed te zien is Bloos
Je ziet wel eens van die ieniemienie lintjes die pas opvallen als je op maximaal een meter afstand van het betreffende paardje staat en dan is het vaak al te laat Clown

di_Segno

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 22:26

Of met een elastiekje erin doen, of een stukje meevlechten Lachen

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:07

met een elastiekie. dan blijft het goed zitten. Ik deed het altijd in het onderste knotje van mijn ingevlochten staart. Ofwel die van mijn paard dan natuurlijk. Maar je moet er wel rekening mee houden dat als je dressuur rijd je het strikkie eruit haald voor je de ring in gaat. en je moet alsnog op blijven letten want er zitten mensen tussen die denken dat het voor de mooi is en die duiken er alsnog bovenop.

maaike100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:13

heey,

ik zou het gewoon met een elastiekje vastmaken Tong uitsteken

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:41

Je hebt speciale rode strikjes elastiekjes Haha! Bij veel paardenwinkels kun je die wel vinden bij de verzorgingsspulln. Een kartonnen kaartje, met daarop iets van 20 elastiekjes met rode strikjes Lachen

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 08:45

maar die rode strikjes die jij bedoeld, Myukii, die vind ik juist sklecht te zien.
Ik geen mijn voorkeur aan een rood lint, dat bijvoorbeeld aan een gewoon haar elastiek zit, en dat aan de staart invlecht, of een gewone snelle vlecht in de staart als je geen invlecht hebt.
Is veel duidelijker te zien namelijk!

Mitnait

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 09:00

Oke! Allemaal bedankt! Ik snap het nu

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 10:33

Maak het niet te moeilijk vast, en meevlechten kan ook niet. Want het strikje mag er tijdens de proef niet inzitten. Ten minste, een vriendin van mij kreeg er een hoop commentaar over van de juri.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:49

Het mag er volgens mij gewoon in blijven zitten tijdens de proef. Tenminste, dat is mij verteld door een jury, en heb ik tot nu toe ook gewoon gedaan.

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 11:55

Twinklebel schreef:
Het mag er volgens mij gewoon in blijven zitten tijdens de proef. Tenminste, dat is mij verteld door een jury, en heb ik tot nu toe ook gewoon gedaan.

Tja ze zullen er vast niet zo heel moeilijk over doen maar zoals je in de regelementen kan lezen mag je geen linten invlechten.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 15:21

is het geen idee een oudeh aarspeld te slopen, of een gladde te kopen, een rood lint te strikken en dit erop te plakken en gewoon erin te steken? Dit kan alleen met vlechten uiteraard. Is er ook gemakkelijk uit te halen voor de proef..

maaike100

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:09

ma_rie_tje schreef:
maar die rode strikjes die jij bedoeld, Myukii, die vind ik juist sklecht te zien.
Ik geen mijn voorkeur aan een rood lint, dat bijvoorbeeld aan een gewoon haar elastiek zit, en dat aan de staart invlecht, of een gewone snelle vlecht in de staart als je geen invlecht hebt.
Is veel duidelijker te zien namelijk!

Ja dat is wel waar wat jij zegt, dat is beter te zien!. Ja