.Maar bokt weet altijd wel veel dus vroeg me af waar je huisje kan huren en paard ook iig in de buurt kan staan en je naar bos kan?...
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
.
ik ben er nu op dit moment en het is er super! Het is in Rhauderfehn in noord-duitsland, over de grens bij Winschoten. 
esther26 schreef:

allegro schreef:Wij zijn afgelopen weekend bij stal Mansour geweest. Heel leuk! Die hebben ook een appartement wat je huren kan, en de hoge veluwe is om de hoek (met witte fietsen dus leuk voor de rest van je familie!)
.
www.kibbelhoeve.nl
Bar schreef:Wij hebben een huisje op Parc Samoza in Vierhouten, midden in de Veluwse bossen en heidevelden.
OP het park is een manege waar je je paard kunt stallen.
Om een idee te krijgen is hier de website van het park.
www.samoza.nl/bungalowverhuur
Het is het houten 4-persoonshuishuis, nr 55
morelia schreef:Ik ben dit jaar naar Drenthe geweest. Naar kibbelveen. Geweldige plek met hele mooie uitrij mogelijkheden en ook nog geweldig voor de portomoneewww.kibbelhoeve.nl
mammaslamma schreef:Bar schreef:Wij hebben een huisje op Parc Samoza in Vierhouten, midden in de Veluwse bossen en heidevelden.
OP het park is een manege waar je je paard kunt stallen.
Om een idee te krijgen is hier de website van het park.
www.samoza.nl/bungalowverhuur
Het is het houten 4-persoonshuishuis, nr 55
Ziet er heel goed uit, ietswat prijzig.....
Hoe heet die manege, is daar ook een website van?
Is daar ook weidegang mogelijk, hoever bij het huisje vandaan(in het zicht?)
Thanks.

MissBenthe85 schreef:In Helvoirt heb je een boeren camping met paarden pension en daar kan je camperen (zit ook een apartementje bij). je zit daar langs de loonse en drunense duinen (je rijd de poort uit en je bent al in de bossen) maar kijk voor meer informatie op www.t-hoog.nl.
MissBenthe85 schreef:In Helvoirt heb je een boeren camping met paarden pension en daar kan je camperen (zit ook een apartementje bij). je zit daar langs de loonse en drunense duinen (je rijd de poort uit en je bent al in de bossen) maar kijk voor meer informatie op www.t-hoog.nl.