trailer angst

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Snoevie

trailer angst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:49

hallo bokkers,

volgende week ga ik kijken bij een erg leuk paardje,maar die helaas angstig is voor de trailer.
verder een erg leuk dier,al zie ik op tegen het laden als hij dan evt van mij word.

hoe pakken jullie het laden aan met een angstig paard?

Manon

Re: trailer angst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:50

Er zijn al veel topics hierover geweest, alleen werkt de zoekfunctie soms belabberd.

Er zit verschil tussen angst en gewoon niet-willen. Bij angst moet je juist heel rustig blijven en het met vertrouwen geven proberen. Bij dwarsigheid moet je af en toe wel eens streng optreden, een bangige maakt je daardoor alleen maar banger.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 18:10

Je kan bv Petra Vlasblom van 2moons hem laten trainen, die heeft hem er met een dag overheen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 13:04

je kan eens bij de vorige eigenaar informeren waarom het paard angst heeft voor de trailer en als het je een leuk paard lijkt er toch wat tijd/geld in steken en (laten) leren trailer laden.
Het is geen onoplosbaar probleem en ik zou het paard er niet om laten schieten als ie verder aan je wensen voldoet. Er zijn zat mensen (waaronder ikzelf) die je daarbij zouden kunnen helpen.

sphinxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 16:31

Cissy is een week of 3 geleden bij mijn paard geweest en heeft me super geholpen, en je staat echt met open mond te kijken. (Jaja, ik ben van het Cissy promotieteam Knipoog ) Ik ben het dus met haar eens dat het geen onoverkomelijk probleem hoeft te zijn. Succes met je keuze in ieder geval!

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 16:52

bedankt allemaal Lachen
ik ga idd eens bij de eigenaar informeren als ik bij hem ga kijken

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 10:42

en is er al nieuws? paard gekocht?

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 12:36

nee is toch niks geworden,maar ik heb alweer een leuke merrie op t oog,en die staat al op de plek waar ik wil gaan staan met mijn paard,dus dat is makkelijk