Nieuwe Laarzen!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

byjou1983

Nieuwe Laarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-06 15:04

Haha! Sinds een maand of drie heb ik nieuwe leren laarzen...erg mooi ....Maar rijden ermee is een ramp Ach gut
Ik heb ze al vaker zo aangehad , en goed ingevet .Iemand mischien tips?
Of is het gewoon een kwestie van mee rijden en ze worden na een tijdje soepel?

Groetjes Chantalle

Melia

Re: Nieuwe Laarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:01

het is gewoon een kwestie van ermee rijden en na een tijdje worden ze soepel Haha!

Trappen lopen wil ook wel helpen Haha!
Misschien dat je op die pijnlijke plekken wat spul erop kunt smeren, (of een pleister) iig iets wat daar tegen helpt Knipoog

Ladynaath

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 19:43

ik heb ze nu ook iets vn een maand, begin was echt pijnlijk begin er nu beetje aan te wennen, ik fiets er gwn klein stukje mee(de manege is 10-15 min fietse Pling ) en trap lopen doe ik ook veel, met rijden doe ik mn beugel 1 gaatje langer en gwn goed je hak uitdrukke .. Knipoog

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 21:05

Wat ook erg goed werkt... even het enkelgedeelte nat maken voordat je gaan rijden... En verder gewoon veel rijden. Ik zou het persoonlijk niet te geforceerd gaan doen met fietsen/traplopen want je moet het leer ook de kans geven om in te zakken. Anders krijg je in je knieholte van die omgeflapte dingen (aan de achterkant buigt het leer dan gewoon om... en dat is ook zonde).

Ik heb lang gedaan over het inlopen maar ze zijn nu mooi ingezakt. Mooi bij de enkel gezakt en niet in mijn knieholte. Ik heb in het begin veel ermee gezeten dat de warmte door het leer gaat. Verder met de hond gewandeld, naar het dorp gewandeld, veel gelopen. Toen een paar keer flink doorgebeten en nu zitten ze twee weken later perfect! Geduld is een schone zaak, en mooie laarzen Knipoog

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:56

Ik zou ze als ik jou was maar niet invetten!

En zoals Ilsemarie al zegt. Gewoon veel rijden. Ze gaan vanzelf lekker zitten Ja

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:47

leer of rubber? Haha!

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 00:48

owja, weet je dat leren laarzen eigenlijk niet ingevet mogen worden Knipoog
is niet goed voor ze..
je moet kiwi schoenpoets, of andere zoals mustang etc..
En petrie cream enz.
kijk op www.anky.nl