Morgen strandrit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Peet

Morgen strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-06 17:07

Morgen willen een vriendin en ik met de paarden naar 't strand gaan. De bedoeling is om er om ong. 10.30 op te zitten en dan een kleine 2 uur te rijden en dan weer een uurtje terug met de trailer naar stal.
Ik twijfel heel erg of we wel moeten gaan ivm warmte, aangezien ik zelf niet eens echt vooruit te branden ben. Nou is wel 's ochtends en aan zee staat wat wind maar toch....wat raden jullie aan?

Anoniem

Re: Morgen strandrit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-06 19:44

ik zou niet gaan, of heel vroeg in de ochtend,- Ga je naar Hoek van Holland? mag je voor zeven uur en na zeven uur avond. Nog een reden om niet te gaan, het is echt heeel druk op t strand momenteel.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-06 17:05

ja idd mensen gaan met dit weer ook heel vroeg al naar het strand ik ging laatst rond half 10 en toen lag het strand al helemaal vol ook s'avonds is het nog wel druk met mensen die nog ff willen zitten of wandelen als je gaat kun je beter echt heel vroeg gaan uur of 6/7 denk ik dan is de temperatuur ook lekker..

en paardjes niet poepen op het strand we willen niet ons handdoekje op een paardendrol leggen Knipoog

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-06 00:08

ik ben woensdagavond geweest naar hoek v holland.

we waren er 19.30 uur,het weer was prachtig!(en dat vonden alle andere strangasten ook),maar stervensdruk!!

de trailerreis was wel warm voor de ponys.

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 11:39

Ik vind het op zich jammer dat we in de zomer niet met paarden op het strand mogen bij ons maar ook wel weer lekker omdat ik ook graag lekker op het strand lig en s'avonds nog even op het strand ga lopen met vrienden dan kunnen paarden wel erg vervelend zijn (honden trouwens ook) Ik snap wel dat mensen die niks hebben met paarden of er bang van zijn het vervelend vinden

Mn broer kite surft daar zijn speciale stranden voor is er ook niet zoiets voor paarden?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-06 16:55

Met dit weer zou ik niet gaan.
Het risico dat je paard even een spurt neemt en je een klein kind ondersteboven rijdt...

Nee er zijn geen paardenstranden.