Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Kalieflover schreef:heb hem nog nooit gewassen of schoongemaakt!
en ik heb em ongeveer een jaar
en hij ziet er NET nieuw uit!
Dat lukt mij nu eens werkelijk nooit, een gans seizoen! Ik vraag me ook af hoe die mensen aan het einde van een wedstrijd nog steeds een kraaknette witte broek hebben, als ik verschillende paarden op- en afgezadeld en gereden heb, heb ik steeds zwarte vegen ...
* (sorry voor de off-topic)
Ik denk achteraf altijd 'hij is nu toch al vies' en daarom kom ik ook altijd met een broek met zwarte vegen thuis

)
Dani001 schreef:Kalieflover schreef:heb hem nog nooit gewassen of schoongemaakt!
en ik heb em ongeveer een jaar
en hij ziet er NET nieuw uit!
Dan ben jij echt een ontzettend net meisjeDat lukt mij nu eens werkelijk nooit, een gans seizoen! Ik vraag me ook af hoe die mensen aan het einde van een wedstrijd nog steeds een kraaknette witte broek hebben, als ik verschillende paarden op- en afgezadeld en gereden heb, heb ik steeds zwarte vegen ...
*of zou dat nou toch aan mij liggen* (sorry voor de off-topic)

truke schreef:ik laat het altijd mijn moeder wassen en die doet het geloof ik in de was
kan best dus!
Kalieflover schreef:
Dat lukt mij nu eens werkelijk nooit, een gans seizoen! Ik vraag me ook af hoe die mensen aan het einde van een wedstrijd nog steeds een kraaknette witte broek hebben, als ik verschillende paarden op- en afgezadeld en gereden heb, heb ik steeds zwarte vegen ...
* (sorry voor de off-topic)
, maar ik ging er ff van uit dat iemand die zich zo net kon houden wel een meisje moest zijn (mijn excuses aan het mannelijk ras voor deze onderschatting
)
niet te heel wassen alleen