Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nimber schreef:Ik ben het met je eens dat het vaak onterecht is dan zie ik iemand (niet perse op bokt maar ook irl )mopperen terwijl ik de proef ook gezien heb *zucht*
al is het af en toe ook bagger met die juryleden hoor laatst nog.
We stonden bij een super proef te kijken echt ging zo mooi dus ik en mijn stalgenootje zoiets van nou gaan we ff vragenw at de punten zijn (goede bekende van mij) 126 want het paard had geen uitstraling nouja zeg!
Fitzroy schreef:Er moet mij even iets van het hart. Ik vind dat op dit forum het ..... niet bepaald gemotiveerd om nog veel te jureren, je doet het als jurylid toch nooit goed!
Zep schreef:Ik snap het eerlijk gezegd ook niet zo goed, want zulke slechte ervaringen heb ik over het algemeen niet met juryleden. Gut, je verschilt wel eens wat van mening, nou ja, so be it.
Ik denk alleen dat het voor veel mensen erg moeilijk is om in te zien dat ze het af en toe niet zo geweldig doen als ze zelf van mening zijn.
Zep schreef:Ik ben het wel met Fitz eens dat er wel erg veel gezeken wordt af en toe. Sfeer maak je zelf, en ik denk wel eens, als je niets positiefs bij te dragen hebt, houd dan gewoon je mond. Sommige mensen, op bokt of irl, hebben nou eenmaal echt altijd wat te zeiken.