)Ik kreeg hierna een hoge gips van bijna 2 maanden.Toen mijn gips uit was,heb ik kinésitherapie gevolgd,dat doe ik nu dus al een maand.Ik kan al lopen zonder krukken,de kinesist zei dat ik dat niet zou mogen doen,maar ik loop nu al 2 weken zonder krukken,ik voel gewoon dat dat gaat en heb nog geen 1x pijn gehad,dus ik doe het gewoon en dat gaat me prima af.Ik kan mn been weer helemaal perfect plooien enzo.
Nu zegt mijn kinesist dat ik nog minstens 3 maanden moet wachten tot ik weer mag rijden.Ik heb hier echt een ellendig gevoel bij,ik reed 6x per week en nu opeens helemaal niks meer,al drie maanden.Ik voel ook gewoon dat ik het weer kán,en dat knaagt eraan.. Ik weet,het risico dat ik eraf val en dan weer mn been breek.. Maar fietsen mag ik wel,en ik kan toch ook gewoon van mn fiets kletteren en weer mn been breken ? Het risico blijft hetzelfde .. Op de ene manier begrijp ik het wel,ik wil niet weer hetzefde meemaken, maar ik wil gewoon weer rijden !
Nu vroeg ik me af,wie onder jullie heeft ook ooit zijn been gebroken ? En wanneer mocht jij terug rijden ? Ik weet dat dit heel erg afhangt van de ernstigheid van de breuk, hoelang je gips hebt gehad,hoe je zelf hersteld etc .. Maar gewoon uit nieuwsgierigheid..
Sorry voor mn lange verhaal maar ik voel me best wel rot nu,en moest mn verhaal even kwijt.. Groetjes,Tatjana.

dan was niet zo'n su6, maar fietsen enzo kon ik wel heel snel weer