hotra ervaringen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nathe

hotra ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 14:05

ik wil een hotra trailer kopen maar ik wil eerst eens horen wat jullie van hotra vinden? ik weet dat er een paar topics zijn waar hotra in vermeld wordt maar deze zijn vaak al wat ouder...
brand maar los! wat vinden jullie van hotra trailers?

Esperanza
Blogger

Re: hotra ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:45

Voor zover ik ze ken zijn het goede traiers voor een prima prijs!

Kijk, het is geen super zware kwaliteit zoals bijvoorbeeld Westfalia, maar het prijskaartje is dus ook echt anders.

Maar je doet er geen slechte koop mee. Ik heb er een paar keer 1 mee gehad van een vriendin (hele nieuwe nog) en die lag prima achter de auto. Verder zijn ze niet te zwaar en heel netjes afgewerkt.

Rachelll

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:53

in 1 woord GEWELDIG!! OK dan!

Ik heb zelf sinds feb jl. een hotra elegance.

Hij ligt super achter de auto. lage instap. lekker hoog. mooi afgewerkt. derde remlicht. alle denkbare luxes eigenlijk.

Ik heb een zwarte met grijze kap en zadelkamer. zadelkamer heeft ook uitschuifbare zadelsteunen en kan nog een hoop in. (aangezien het bij mij net is of ik 3 weken op vakantie ga als ik wedstrijd heb.)

je kan ook elegance pb-en. hij is de expert!!

Veel succes met het zoeken!! en laat ff weten als het gelukt is!!

Esperanza
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:34

Klopt Elegance is trailer expert!

nathe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-06 17:25

leuk om goede reacties te krijgen! niemand meer?

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 17:31

Wij hebben in 2004 een nieuwe 2-paards Eforce gekocht, hout, zonder zadelkamer.
Over de ruimte niets dan lof, paarden lopen er gemakkelijk in en uit.
Lekker licht van binnen.
2 grote paarden, boven de 1.76 mtr is geen enkel probleem, die houden nog ruimte zat over.
Zowel in de lengte als in de hoogte.
Prima wegligging!

Wij hebben alleen nieuwe wanden in onze trailer gekregen omdat de verflaag ging bobbelen.
De houten platen waren niet droog genoeg toen ze verwerkt zijn tot trailerwanden.

Het is een bekend Hotra probleem, gelukkig werd het bij ons binnen een jaar ontdekt en viel het keurig onder de garantie.

Hotra heeft het keurig opgelost.

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 22:29

Wij hebben pas een Hotra Innovatie trailer besteld, (speciale actie van Hotra). Een vriendin heeft een Hotra en is er erg tevreden over. Qua kwaliteit kon ik niet veel verschil met bijv. Henra, Atec en Heja ontdekken en de prijs is erg gunstig.

Ocorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 11:39

Ik ga dit topic ook even volgen omdat ik waarschijnlijk ook een Hotra trailer ga kopen. Ben blij dat er veel positieve reacties zijn. Waar ik nog wel benieuwd naar ben: Klopt het dat de hotra trailers standaard geen schokbrekers hebben en wat is hier jullie ervaring mee?

Jol1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:01

Volgens mij zit er alleen bij de duurste modellen trailers standaard schokbrekers. Bij de goedkopere vallen ze onder de opties. Ik heb nu een Heja, zonder schokbrekers. Ik weet eerlijk gezegd niet of schokbrekers heel veel verschil maken, maar ik ben er ook wel benieuwd naar. Heeft iemand ervaring met schokbrekers bij een paardentrailer en zo ja, maakt het veel verschil?