Winstpunten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Dee_Dee

Winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 17:25

weet iemand misschien hoe je je winstpunten kan bij houden.?
staat dat ergens op internet of moet je het zelf bijhouden?

Kabouterdans

Re: Winstpunten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:29

Zelf bijhouden en op de site www.knhs.nl/ bij combinatiestanden kun je het ook zien.
Alleen lopen ze daar achter en maken ze ook weleens een foutje.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:30

Ik volg dit, ik start dan nog wel alleen onderling. Maar kan de tel echt niet bijhouden..

elise01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:52

Ze houden dit idd bij op www.knhs.nl
Ik hou het zelf ook nog wel bij!
Vroeger vond ik het altijd geweldig omdat heel goed bij te houden dus had toen ook alles op papier staan! Nu kan ik gewoon onthouden hoeveel winstpunten ik heb!

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:53

ik schreef:
Als combinatie van paard en ruiter heb je een nummer.
pb schreef:
Combinatienummer
Dit is mijn combinatienummer, dan kan je kijken hoe het eruit ziet als je het invult op de site (als je wilt):
584956KT

Die cijfers is je nummer en die letters is de naam van je paard. Mijn paard heet Kiti en mijn achternaam is Tegelen. Dus KT.

Dit stond uitgelegd in een pb'je, heb alleen de namen en het combinatienummer qua cijfers veranderd.

Dat nummer kan je invullen op www.knhs.nl -> combinatiestanden -> zoek. Dan kun je zo je wp'en zien.
Alleen de KNHS loopt achter, dus als je bv. vorige week een wedstrijd hebt gereden en je had daar 1 wp gehaald staat ie nog niet bij de telling van de KNHS.

Als je slim bent bewaar je al je coupons van je wedstrijden, zodat je zo je eigen wp'en na kunt tellen. En als de KNHS een wp te weinig heeft geteld ofzo kun jij zelf ook aantonen dat je die wp wel hebt!

Het slimst is dus om alles zelf bij te houden, dit verwachten ze ook van je. Maar je kunt het ook na kijken op de site van de KNHS.

Dit heb ik in je andere topic ook neergezet, hoezo heb je eigenlijk 2 topic's hierover lopen?
Ik tem wel even.

Elliebelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:44

Coupons bewaren , en zelf bijhouden..

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 06:27

slotje wegens dubbelpost.