Hoe lang duurt het om een startkaart in werking te stellen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Hoe lang duurt het om een startkaart in werking te stellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 12:19

Heb al via de Faq en andere topics geprobeerd te zoeken naar het antwoord, maar kan geen duidelijkheid krijgen. Ik wil mijn startkaart aanvragen, maar wil weten hoelang het gemiddeld duurt voordat je echt officieel mag starten. natuurlijk op het moment dat je kaart binnen is, maar hoelang duurt dat normaal?
Dit in verband met een paar concoursen waarbij ik mij heb ingeschreven, en waarbij je geen startkaart mag hebben. Geen probleem, ik dacht zelf dat het zo'n 8 weken tot 3 maand (als je echt pech hebt)zou duren, en daar valt alles nog ruim binnen. maar ja.
straks heb ik dat ding na 1.5 week of 2 weken al binnen, dan heb ik dus een klein probleem pje Nagelbijten / Gniffelen

unknown_

Re: Hoe lang duurt het om een startkaart in werking te stellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:39

bij mij duurde het 3 a 4 weken Knipoog

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 12:40

8 weken tot 3 maanden is wel lang hoor, meestal heb je hem eerder, tussen 2 weken en een maand ofzo geloof ik.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 12:43

zo kort nog? wow.. dan wacht ik toch nog even.
leerling van mij moest er 3 maand op wachten, dus ik dacht dat het meestal heel lang duurde Clown

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:14

Nou ja, dat dacht ik hoor... Misschien dat er nog iemand anders is die het (al dan niet) kan bevestigen?

Er zijn wel wat omstandigheden die de duur beïnvloeden natuurlijk, zoals de periode rond kerst en oud en nieuw en misschien dat het op dit moment ook wat langer duurt ivm lagere bezetting tijdens de vakantieperiode? Maar 3 maanden is geloof ik wel erg lang. (geloof trouwens ook dat het sneller gaat als paard en/of ruiter al geregistreerd is)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 15:48

ik ben niet geregistreerd volgens mij. tenminste, ik heb nog nooit een startkaart gehad en mijn paard ook niet. wel ben ik al zo'n 11 jaar lid van een club, dus dat scheelt alweer dat ik die kosten toch al heb Ja

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 15:56

Maar heb je een startkaart voor 2007 aangevraagd?
Want dan zou het toch niks uitmaken voor die andere wedstrijden?

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 15:57

ik wil zodra dat ding binnen is meteen starten, dus al vanaf oktober ofzo Lachen

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 17:52

ik heb er net 1 voor 2006 binnen.
op vrijdag de aanvraag op de bus gedaan en de woensdag erna lag de startkaart in de bus!!
supersnel dus Lachen
helaas is de eerste wedstrijd vandaag afgelast, maar KNHS was zeker vlug dit keer Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-06 18:21

Nagelbijten / Gniffelen damn.. dat is zelfs NOG sneller!
dan wacht ik wel tot een week voor het concours voordat ik hem aanvraag. ze controleren heel streng en ik wil echt niet riskeren dat ik niet mag meedoen,want het is toch wel een van de leukste concoursen die word gehouden hier in de omgeving.
Noukie: heb je al eerder een startkaart gehad?
misschien dat het daarom iets sneller ging omdat er al informatie over je bestond?

Noukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:24

ikzelf heb 2 startkaarten lopen met 2 andere paarden.
met het paard waarmee ik nu aanvroeg had ik nog niet eerder een startkaart gehad.

JanineN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:04

bij mij duurde het heel lang!!!
had hem in december aaan gevraag voor januari.
nou de 2de week januari had ik hem nog niet en de 3de week moest ik al starten.
dus toen had me ma gebeld en toen hadden ze hem met spoet op gestuurd.
maar het verschild wel heel erg hoor de 1 heeft hem binnen 2weken en de andere na 1 maand.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 11:08

rond de jaarwisseling duurt het erg lang, er zijn namelijk veel combinaties die dan de kaart aanvragen. ik heb hem in april aangevaragd als ik het goed heb en had hem met 3 weken binnen.

als je een startkaart wil aanvragen voor okt nov en dec moet je dat op je aanvraagformulier zetten, je krijgt dan korting en die is echt alleen geldig vanaf 1 okt

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-06 14:04

Ik heb mijn aanvraagformulier nu anderhalve week geleden op de post gedaan, maar nog niets ontvangen, misschien moet ik maar eens na gaan bellen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-06 14:45

LiSSy schreef:
rond de jaarwisseling duurt het erg lang, er zijn namelijk veel combinaties die dan de kaart aanvragen. ik heb hem in april aangevaragd als ik het goed heb en had hem met 3 weken binnen.

als je een startkaart wil aanvragen voor okt nov en dec moet je dat op je aanvraagformulier zetten, je krijgt dan korting en die is echt alleen geldig vanaf 1 okt

ik wil nog 2 weken wachten en dan vraag ik hem aan. dus dat is ruim 5 weken voor 1 oktober dus met een beetje geluk kan ik die korting dan krijgen Ja

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-06 20:26

Bij mijn eerste startkaart (in maart aangevraagd) duurde het ongeveer 3/4 weken voordat ie kwam.
Mijn pony was daar al wel geregistreerd.

2e Startkaart werd aangevraagd in Oktober, mijn pony en ik waren er al geregistreerd en toen duurde het maar 2 weken ofzo Lachen

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 21:47

Nagelbijten / Gniffelen de startkaart is aangevraagd. 9 oktober heb ik mijn eerste officiele wedstrijd Clown

unknown_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:26

ik de 8e mijn eerste Clown

Anoniem

Re: Hoe lang duurt het om een startkaart in werking te stell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-06 11:37

Lowara schreef:
LiSSy schreef:

ik wil nog 2 weken wachten en dan vraag ik hem aan. dus dat is ruim 5 weken voor 1 oktober dus met een beetje geluk kan ik die korting dan krijgen Ja

Korting op startkaart vanaf oktober krijg je alleen als je aangeeft dat je pas vanaf dan wil laten ingaan. Nu grote kans dat je toch de volle mep moet betalen.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-06 20:38

ik heb geinformeerd en alle kortingen die er zouden zijn, die krijg ik als het goed is.
startkaart is nog steeds niet binnen,hoop toch dat dat ding deze week eens komt Clown

iTequilai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:46

het schijnt dat er nu een beetje vertraging is bij de knhs i.v.m de kampioenschappen. maar bij de KNHS weet je nooit hoe lang het duurt. meestal 2 weken.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 10:35

Ik heb net met de KNHS gebelt en alle startkaarten , van de aanvragen die ingedient zijn Haha! ) gaan in de week van (of voor) 1 oktober op de post, dus week 38 of 39, wij zitten er ook op te wachten Ja

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 15:00

Alane schreef:
Ik heb net met de KNHS gebelt en alle startkaarten , van de aanvragen die ingedient zijn Haha! ) gaan in de week van (of voor) 1 oktober op de post, dus week 38 of 39, wij zitten er ook op te wachten Ja

Haha! Als het goed is, is hij binnengekomen? ik kreeg net een belletje dat ik de mijne kan ophalen bij de club, dus denk dat die van Britt er dan ook is ivm dat de club alle aanvragen samen wegdoet?

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 15:04

nou (klein beetje anders), die van Britt is bij de paarden en dan rijdt ze voor de martiniruiters (betaal ik de contributie daar tenminste niet voor niets Tong uitsteken en kunnen we gewoon gebruik blijven maken van die binnenbak Haha! )

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 16:07

Aaah zoo! Nog ingewikkelder dus Nagelbijten / Gniffelen
Ze raakten bij mij al de kluts kwijt omdat Lowara een grote E pony was en ik niet bij de pony's ( met bijna 22 jaar..jaja) wilde starten, maar toch echt wel bij de paarden
Dat wordt dus helemaal een feest, 2 verschillende dieren, 2 verschillende clubs Clown