gat in paardrijbroek...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Annelies200

gat in paardrijbroek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 14:50

heeej mensen,
Ik heb afgelopen week gereden en een klein ongelukje gehad Bloos Clown
Me pony voelde zich bedreigd door een andere pony en ging zo dicht mogelijk langs het hek lopen waardoor mijn been geplet werd en ik viel en er dus nu een gat in m,n rijbroke zit Nagelbijten / Gniffelen
En aangezien er aardig wat spanning op de plek van het gat komt te staan als ik m,n knieen buig word het dus steeds groter als ik ga rijden.
Heb daarna m,n broek meteen uitgedaan maar weet iemand hoe ik het goed kan maken??

lady_maRyy

Re: gat in paardrijbroek...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:58

k heb het ook heel vaak. mijn oma naait het dan dicht voor me en dan gaat het goed, dan schurd het niet meer Bloos Go jij! Go jij!

hvjmerlin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 18:21

ik heb precies hetzelfde gehad had een winkelhaak in de in de rijbroek bij de benen mn moeder heeft het gewoon dichtgenaaid maar moet wel zeggen dat ie stuk strakker om mn been zit aan 1 kant

Kathmandu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:59

Als het een klein gaatje is kun je het dichtnaaien, zoals ze hierboven zeggen, anders dan kun je er het beste een plaatje op naaien (zijn te koop in van die naaiwinkeltjes, met plaatjes en gewoon in een kleur.

Danah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:09

edelweis1 schreef:
Als het een klein gaatje is kun je het dichtnaaien, zoals ze hierboven zeggen, anders dan kun je er het beste een plaatje op naaien (zijn te koop in van die naaiwinkeltjes, met plaatjes en gewoon in een kleur.

zijn ook best paardenplaatjes te koop!
ziet er trouwens niet altijd heel hip uit Bloos
maar ik denk dat je er ook best een stuk stof achter kunt plakken. als je een donkere rijbroek hebt valt dat niet eens zo erg op denk ik..
succes met de reperatie Knipoog
Laatst bijgewerkt door Danah op 21-08-06 10:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 08:37

Ja ik heb zo'n rijbroek met zon suede zitvlak (gelukkig zit daar het gat niet) Maar dat is blauw en de rest waar dus wel het gat zit is bruin.
Dus gelukkig valt het dan niet zo op.
Ik ga er denk ik een stofje achternaaien want het gaatje zit op m,n knie en daar scheurt het dus makkelijk uit omdat daar meer spanning op staat.

Bedankt voor de tips Haha!

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:36

dichtnaaien
of misschien een lapje achter laten plakken dat werkt ook goed
zie je ook bijna niets van
of natuurlijk een nieuwe rijbroek kopen Bloos

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:24

Nieuwe broek is dnek het mooiste en handigste Pling
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb hier nog een 36 liggen die je voor een klein prijsje wel mag hebben Lachen (of ruilen ofzo Clown )

Peet_Paneel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 11:13

lady_maRyy schreef:
k heb het ook heel vaak. mijn oma naait het dan dicht voor me en dan gaat het goed, dan schurd het niet meer Bloos Go jij! Go jij!

heb ik ook Clown handig zo'n oma Bloos

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-06 11:25

Liedje schreef:
Nieuwe broek is dnek het mooiste en handigste Pling
Ik weet niet welke maat je hebt, maar ik heb hier nog een 36 liggen die je voor een klein prijsje wel mag hebben Lachen (of ruilen ofzo Clown )

Dank je voor het aanbod maar dat is niet echt nodig het gat is niet zo groot dat ik echt een nieuwe moet. De rijbrek is trouwens ook best nieuw (dit jaar nog gekocht) dus ik kijk eerst even of het allemaal lukt met me ouwe rijbroek voor ik een nieuwe ga kopen.
Maar toch bedankt Knipoog

Danjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 13:50

Hallo.. jah dat heb je wel eens een gat in je rijbroek.. niet zo fijn.. vind k teminste.. mijn moeder naait het altijd mooi dicht met een draad die bij de broek past.. Pling en verder als er echt grote gaten in zitten koop ik een nieuwe ..

wat ik laatst heb gedaan.. want rijd super vaak en jah dat gaan ze slijten..

-xx-xjes martine

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 19:33

me moeder maakt ze ook altijd als ik er een gat in heb gaat heel goed en ik heb er geen last van.. gaat ook niet kapot... Haha!

Rianneke18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 19:55

edelweis1 schreef:

ja precies Ja gewoon dichtnaaien...! Haha!