paardentaxi? vrachtwagen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nelis

paardentaxi? vrachtwagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 16:29

er schijnt zoiets te bestaan als een paarden taxi die je van punt a naar punt b brengen tegen vergoeding met een 2 paardsvrachtwagen.?

mijn stalgenoot heeft een paard wat moeilijk laad en moet naar de kliniek in utrecht.
weet iemand hier een site van of adres?

ikke

Re: paardentaxi? vrachtwagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 16:45

www.paardentransport.com
Op zich een goeie gast die het netjes doet, voor zover ik weet. Alleen wel stom dat een vrachtwagenchauffeur zich nota-bene af laat schepen met een te lichte wagen. Hij bood zijn wagen eens te koop aan mij en toen ik zei dat ik never een 814 zou kopen omdat ik dan hetzelfde vermogensprobleem zou hebben als mijn huidige 608, gaf hij toe dat het inderdaad niet overhield. Beetje zonde van zo'n mooie auto dat uitgerekend het motorvermogen afbreuk moet doen.......

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 18:43

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:54

Ik kan ook met vrachtwagen vervoeren, indien nodig.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 09:44

www.lindaspaardentaxi.nl

heb er zéér goede ervaringen mee! zij heeft een ruime en fijne vrachtwagen. ze heeft bakken vol geduld met moeilijke paarden. mijn rampenfestijntje heeft er de eerste keer bijna 3 uur over gedaan, maar zo heeft ze wel een onwijs goede 1e ervaring gehad.