derby soft jumper

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ocorde

derby soft jumper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 14:02

hallo allemaal,

Enkele jaren geleden heb ik nieuwe lederen rijlaarzen gekocht, petrie's. Voor mij is dit niet een geschikte laars geweest, ik was vrijwel mijn hele gevoel kwijt. Nou raden verschillende mensen mij de Derby soft jumpers aan, omdat ik op zoek ben naar een soepele laars, maar ik wil wel graag de luxe uitstraling hebben. Aangezien ik een dunne kuit heb, maar redelijk lang ben, ben ik ook wel benieuwd naar de mogelijkheden ed. Wat zijn jullie ervaringen met deze laars? Kwaliteit, comfort, levensduur ed. Alvast bedankt.

Groetjes Jinke

Afbeelding

GeJe

Re: derby soft jumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 14:26

Is juist wanneer je lange/smalle benen hebt een erorm elegante laars. Voordeel van de Softleer-kwaliteit is dat je er direct mee kunt wegrijden. Geen inloopgedoe dus. Je kunt kiezen (zie plaatje) uit het model met óf zonder veter. De rits is altijd nodig omdat je anders bij dit model niet door de enkel/hiel kunt komen.

paardenmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 13:39

ik heb ze zelf ook en ik vind ze helemaal super!! ik heb ook aardig dunne kuiten en andere rijlaarzen zaten ook nogal wijd maar deze zit echt fantastisch!! de kwaliteit is echt super goed!! en hij zit heel fijn en comfortabel.. ik heb hem nu al ongeveer een jaar en hij is nog nergens kapot.. de rits erin is trouwens ook mega fijn! ik ben echt een mega voorstander van deze laars!

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:21

Ik heb die van mij nu zo'n 8 maanden en ze ligen nu weer bij derby omdat 1 laars gescheurd is op het stiksel en omdat het leer van diezelde laars helemaal rimpelig was geworden. Ze hadden ze gemaakt en weer terug gestuurd naar de ruitersportzaak, maar niks gedaan aan het rimpelige leer. Dit vonden zij echter niet correct afgehandeld, dus hebben ze ze weer richting derby gestuurd. Ik hoop niet dat dit een heen en weer verhaal blijft want ik mis ze want het zijn echt superlaarzen. Ik vind wel dat ze erg snel slijten.

Ik heb een extra hoog model met dressuurboog en een hakbeschermer over de rits, komt daat in ieder geval minder vuil in. Ik heb ze aan op de foto op mijn profiel.

Ik heb waarschijnlijk net pech gehad met mijn paar want de ruitersportzaak had dit nog niet meegemaakt en ze verkopen ze erg veel daar (Tweespan, Boornbergum) Was vrijdag ook even bij GeJe in de winkel en die had ook nog maar 1 slecht paar gehad van de velen die bij hem over detoonbank zijn gegaan.

apenstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 14:20