[info] over trailer?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

[info] over trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:02

Hallo,

Ik weet niet of dit hier goed staat, maar ik heb een vraag over een trailer die ik wil gaan kopen.
Ik heb een eenpaards trailer op het oog van 26 jaar oud, deze trailer is 2 jaar gelden nagekeken en goed gekeurd en heeft sinds die tijd stil gestaan. Er moeten dus nieuwe banden op en helemaal opnieuw geverfd worden. Verder moet er een nieuw buitenschot in omdat deze aan de onderkant een beetje rot is ( zit een gat in ).

Mijn vraag is; wat is een reeele prijs voor deze trailer?

Groetjes Lara

javospost

Re: [info] over trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:04

Als ik joou was zou ik eerst het gestel van de trailer laten nakijken, de constructie. Door twee jaar weer en wind kan een hoop verroesten (zoals een zijplaat) maar kan ook een bodem gaan rotten.
Ik zou met de verkoper afspreken dat je hem eerst wil laten nakijken, of het een haalbaar herstelproject is!
Van prijzen weet ik niet zoveel, succes!!!

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:06

Bodem en onderstel zijn in goede staat, gisteren nagekeken. Het gaat dan alleen om wat opknap werk. Maar evengoed bedankt Lachen

Groetjes Lara

chicolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:30

onder de 1000 euro.
het is namelijk al 26 jaar oud, en je moet nog allerlei dingen opknappen!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:32

moet je er even een foto'tje van plaatsen kunnen we het ongeveer inschatten,,

maar de trailer die wij hadden is jonger dan die van jou.. ook al wat ouder 18 jaar geloof ik, en die hebben we destijds voor 450,- gekocht, hij is helemaal goed verder dus..! ziet er ook nog mooi uit! dus denk dat je ook wel in die richting zit..

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 11:51

ja idd Nikita daar zat ik ook ongeveer..., moet inprinciepe de hele bovenkant vernieuwen op het dak na, dus koop alleen het onderstel+bodem+klep+dak Knipoog

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 12:04

verplaatst naar [TAO] Lachen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:08

Ik zou sowieso geen eenpaardstrailer kopen, veel te onstabiel op de weg. Of bedoel je anderhalfpaards?

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 13:11

chicolover schreef:
onder de 1000 euro.
het is namelijk al 26 jaar oud, en je moet nog allerlei dingen opknappen!

dat ligt dan maar net aan de staat van de rest. Mijn trailer is 22 jaar oud, maar daar moet je toch zeker drie keer zoveel voor bieden om kans te maken en dat is niet omdat ie niet te koop zou zijn.

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 14:31

Urielle schreef:
Ik zou sowieso geen eenpaardstrailer kopen, veel te onstabiel op de weg. Of bedoel je anderhalfpaards?

ja 1.5 paards Knipoog foutje... nieuwe banden ben ik al bijna 200 euro mee kwijt! en daar komen dan ook nog eens de schotten bij ongeveer 200 euro.. zit ik met opknappen al op de 400 dan kunnen ze toch nooit echt heel erg veel meer voor die trailer vragen of niet?

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 14:18

Mijn persoonlijke mening Bloos ik zou alleen met iets goeds de weg op durven...mijn paarden zijn mij kostbaar, ik zou nooit kunnen bezuinigen op een trailer met slechte bodem oid.

Onze trailer hebben we bij aankoop ook laten keuren, soms kun je beter even doorsparen voor iets goeds....Bloos

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 16:37

ik vind persoonlijk dat ze er niet veel voor mogen vragen, je moet echt vrij veel venieuwen hoor ik wel. ik denk voor dat opknap geld dat je nog wel een goeie tweedehands kan kopen... kun je beter nog iets meer neerleggen dan zo'n trailer kopen (mijn persoonlijke mening) weetje ook zeker dat je veilig op de weg rijd.. als die dan gekeurd is zeg maar Tong uitsteken.. ik zal als ik jou was eens vragen wat ze er voor vragen... en dan eens die 400,- erbij op tellen en dan kijken of het verstandig is om die trailer te kopen... in iedergeval succes..

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-06 18:43

ja idd... Die trailer is goed gekeurd, gisteren gebeurt. Maar ik ben een zeikerd. Ik wil dus geen 'oude' schotten, nee ik wil nieuwe Knipoog.
bodem is 100% en de trailer kost zo 150 euro.. dus met dat opknappen heb ik voor niet al te veel een trailer die super in orde is.

Thnx allemaal.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 19:14

Voor mij was de regelmaat waarmee ik m gebruik de reden om mijn oudje in te ruilen op een wat nieuwere. Vooral qua ligging is die wat ik nu heb prettiger, fijner voor het paard en voor mij rijd het gewoon rustiger. Voor af en toe gebruik deed de oude het prima, en was ook gewoon veilig. Maar nu ik toch wel vaak van huis ga is dit echt wel een stukkie lekkerder.