wat kost rembours voor een 17 inch zadel??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Montecito

wat kost rembours voor een 17 inch zadel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 15:58

Wat weegt een 17 inch dressuurzadel??? Ik wil er een over laten komen onder rembours, maar kost me dat dan 16,95 of 12,95(10/30kg of tot 10Kg??) En ik moet dan aan de postbode betalen of niet??

Willen jullie misschien snel reageren, ik moet beslissen of ik het zadel wel of niet wil hebben???!!! Knipoog

Thirsa_

Re: wat kost rembours voor een 17 inch zadel??

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 17:08

Onder rembours betaal je aan de postbode voor zover ik weet!
Maar wat t kost weet ik niet, weet niet hoe zwaar het zadel is Lachen

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:08

is het een leren zadel of een kunsstof zadel, dat scheelt nogal in gewicht, je kunt toch aan de verkoper vragen wat het zadel weegt? weeg ook de doos erbij want je moet voor het totaalgewicht betalen en inderdaad aan de postbode betalen.

Wat nou als het zadel niet past, mag je het dan weer terugsturen?

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 08:14

Rembours = betalen aan de postbode.
Kosten, pakketzegel, duurste is € 11,43 dan krijg je er nog een rembourszegel bij € 6,00 dit zal de verkoper jou in rekening brengen. Let wel dat een pakket max 30 kg mag wegen en het formaat 140 x 78 x 58 cm. mag zijn!

Als het zadel niet past zal je in ieder geval de rembourskosten moeten betalen, maar moet jij dan ook de kosten betalen voor het retour sturen + wat voor afspraak maak je om je geld terug te krijgen???

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:32

Ik moet het zadel eerst betalen. Dan kan ik hem passen en als het niet past kan ik hem onder rembours weer terug sturen!! Dus dan betaald zij de kosten. Ik weet alleen niet of ik eerst voor ik betaal mag kijken in de doos of het zadel wel goed is en geen gebreken heeft. De boommaat klopt, alleen dan is het een kwestie van vulling aanpassen op de rug van mijn paard!! Ik heb haar gevraagd en ze zegt dat ik dan 16,95 moet betalen??

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:35

Het zadel is via Marktplaats bij iemand uit Echt gekocht. Ene miranda, die hoogzwanger is. Anders had ze hem een eindje mijn richting kunnen brengen , maar dat kon nu niet!! Het gaat om een stubben dressuurzadel!!

Montecito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 21:35

Het zadel is via Marktplaats bij iemand uit Echt gekocht. Ene miranda, die hoogzwanger is. Anders had ze hem een eindje mijn richting kunnen brengen , maar dat kon nu niet!! Het gaat om een stubben dressuurzadel!!

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 18:41

een zadel kun je per post versturen, ik heb laatst ook mijn zadel verstuurd, het woog precies 10 kilo, dus de verzendkosten waren 5.95 euro