Hoe zit dat nu? ben ik nu weer L1 startgerechtigd?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Esther__

Hoe zit dat nu? ben ik nu weer L1 startgerechtigd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 11:59

In mei heb ik eigenlijk nog voordat mijn proef begonnen was opgegen(was wel al in de ring), stom van me dat ik later niet naar de jury ben gegaan om het uit te leggen.
Ik was L1+1. Op de knhs site heb ik met mijn combinatie nr gekeken wat ik nu nog heb daar staat nu alleen nog L1 dus ben ik nou gewoon weer L1 startgerechtigd.?
Ik vraag het even voor de zekerheid omdat ik over een tijd niet voor een verassing wil staan als ik bijvoorbeeld denk dat ik 10 wp's heb en ga starten in de L2 dat ik dan een brief krijg van de knhs dat ik niet genoeg punten heb voor de L2

Disciplinereglement dressuur

Klassen B t/m Z2.
Degradatie naar de daaronder gelegen lagere klasse vindt plaats bij het bereiken van een stand van -10 in de huidige klasse, met dien verstande dat in de klasse L1 verliespunten in mindering worden gebracht tot de stand L1+0 is bereikt.
Degradatie van de klasse L1 naar de klasse B is niet mogelijk.
In de klasse B worden geen verliespunten geregistreerd.
Na degradatie begint men in de nieuwe klasse met 0 winstpunten.
Laatst bijgewerkt door __Esther__ op 17-08-06 12:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Hoe zit dat nu? ben ik nu weer L1 startgerechtigd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:00

Als je een wedstrijd hebt gereden, gewoon even bijhouden op de site, weet je het vanzelf. Volgens mij geven ze het pas aan bij L1 + 2

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:01

ja je bent gewoon L1, er staat toch dat je niet naar de B kunt degraderen, je blijft dus zowiezo gewoon L1

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:03

Ja dat snapte ik nog dat ik niet terug naar de B ga..maar ik dacht dat het voortijdig verlaten van een proef -2 was. en dat ik dan nu dus L1-1 sta

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:04

Als je niet begonnen bent, ben je toch gewoon niet gestart? Dan heb je toch geen verlies? Je heb toch ook geen verlies als je je afmeldt.

Volgens mij ben je gewoon nog L1 +1, maar op de site lopen ze altijd achter dus je kan even je wedstrijd datum met de datum op de knhs site vergeleken.

Edit: In het L1 kun je niet in de min komen. Verlies wordt geregistreerd tot de stand L1 +0 is bereikt.

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:07

Oke, bedankt voor jullie reactie's ik wilde het gewoon zeker weter. Ik ben nu dus gewoon L1+0 (startgerechtigd)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:20

L1-1 kan niet, laagste is L1+0

dus nu 10 wp halen en je mag over naar de L2

__Esther__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:34

Ik hoef niet zo snel hoor, gewoon rustig aan. Ik begin in september weer met wedstrijden en dat is dan maar 1x in de maand 2 proeven.

Kris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 13:30

Als ze het officieel zien als opgeven, dan ben je nu L1 + 0. Als dat niet zo is, dan gewoon nog L1 + 1. Doe een belletje naar het KNHS en dan weet je het zeker...