paard en pony starten

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

paard en pony starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:25

Volgens de ene groep en ook hetgeen ik kan vinden kan mijn dochter (die nog geen 18 jaar is) probleemloos een pony bij de pony's starten en gelijktijdig een paard bij de paarden starten.

Er zijn mensen die zeggen dat wanneer je een seizoen bij de paarden start je niet gelijktijdig bij de pony's mag rijden (en het gaat dus om 2 verschillende paardjes: 1 X paard en 1 X een pony)

Ik weet dat je dus als ruiter niet een paardje gelijktijdig bij de pony;s en de paarden mag starten maar kan dus niets vinden over de ruiter...

Dus wie weet het?
Mag mijn dochter ( 12 jaar) met haar pony ( D-pony 7 jaar) en haar paard ( boven de 1.60 m en 4 jaar) de ene bij de pony's starten en gelijktijdig de andere bij de paarden starten?

astritosJarig

Re: paard en pony starten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:35

Hoi,
Ja tuurlijk kan dat. Zijn er zat die dat doen. Ik heb het vroeger ook gedaan.
Geen probleem.
Succes.
Groetjes Astrid. Pling

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 06:56

volgens mij bedoelt men dat je moet kiezen als je met een pony bij de paarden gaat starten. die pony kan met die ruiter, dan niet meer terug naar de pony's. Die combinatie moet dan bij de paarden blijven.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 07:15

dat laatste is ook niet helemaal waar. Je mag wel terug naar de pony's maar slechts 1 keer per kalenderjaar of zo.

Alane, dat mag zeker. Diverse EK combinaties starten ook al bij de paarden.