Wedstrijden ??!!??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

PaardenDroom

Wedstrijden ??!!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 17:49

Na een tijdje niet te hebben gereden vanwegen me rugklachten na het vallen van het paard ben ik toch weer begonnen.
Hier voor heb ik 10 maanden elke week 1 of 2 prive lessen gehad op een manege.
Nu ben ik toch iets anders gaan rijden na het vallen en eigenlijk ook met een ander doel, nemenlijk WEDSTRIJDEN rijden !
Maar ja, nou weet ik niet zo goed wanneer ik nou is zo'n wedstrijd moet gaan rijden en of ik dan een F proefje of een B wedstrijd moet gaan rijden...
Kort om, hebben jullie advies en hoe zijn jullie begonnen met wedstrijden rijden?
Haha! Haha! Haha!

Superbabey

Re: Wedstrijden ??!!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 18:51

Gewoon kijken wat je kan en wat je niet kan. Ik zou eerst eens de B proeven bekijken en de F proeven. Welke voor jouw geschikt lijkt doe je gewoon.

astritosJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:45

Hoi,
Ik ooit gewoon in de B begonnen. Door ervaring en les ben ik verder gekomen. wat kan je al?
Als je fatsoenlijk stap,draf, galop en een beetje netjes voltes en dergelijke kan rijden en je zit redelijk netjes op je paard, dan kan je wel een B-proef aan denk ik.
Succes enne laat horen hoe het gaat he!?
Groetjes Astrid. Pling Tong uitsteken Pling

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 23:02

Ik ben begonnen met wat onderlinge B-wedstrijdjes.
En op een bepaald moment gewoon gezegd: En nu gaan we het maar eens écht proberen!

magicrover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 10:43

Even met je instructeur overleggen. Mocht je twijfelen begin dan met een onderlingen, maar echt waar als je je paard netjes kan voorstellen, gewoon beginnen!