Yep, hier nog een freestyle/nhs aanhanger!!! Ik heb een kruising Haf/Fjord x Ango Arabier van ruim 2 jaar en doe in principe de freestyle methode met hem en hij pikt het razendsnel op!!! Ben ook van plan wat te gaan mixen met andere nhs oefeningen. Het is naar mijn idee vooral een mentaliteitsverandering in de omgang met paarden en er is voor mij echt geen andere manier meer. Zo wil ik met mijn paardje omgaan, je krijgt er zoveel voor terug!! Waarschijnlijk ga ik maandelijks les krijgen van een nhs instructrice aan huis, vooral fijn in de tijd dat ik mijn lieve pony in ga rijden. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving die diverse cursussen met hun paard doen (bij Voest of anderen) en het is ongelofelijk hoe je die paarden ziet veranderen. En hun eigenaars ook, hahaha..... Schitterend om te zien.
Mijn paardje doet het supergoed en gisteren kreeg ik diverse complimenten over hoe ik in een paar weken tijd zulk goed grondwerk voor elkaar krijg met hem. Hopelijk gaat het inrijden later ook zo 
Dus heb je interesse hiervoor, ga op cursus of schaf alle dvd's en boeken aan en verdiep je er goed in. Het is echt geweldig om te doen (mits je het op de goede manier doet, he)!!!