Ik wil maar 1 winterdeken aanschaffen, dus niet een dunnere voor eerst, en een dikkere voor als het echt heel koud is. (mocht het enorm gaan vriezen heb ik nog wel een onderdekentje)
Hij staat in een buitenstal en komt overdag ook minstens 2 keer buiten, maar het is dus voornamelijk om zijn wintervacht binnen de perken te houden. Hoeveel grams deken heb ik dan nodig? Ben daar nog niet zo thuis in
Zijn buik was op de een of andere manier niet te scheren, ik weet ook niet hoe het komt? Ik heb 2 scheerapparaten geprobeerd die het allebei bij anderen goed deden, maar hij gleed gewoon over de haren heen... Dus dat is niet écht een optie. Maar wat voor dekens heb ik volgens jou nodig dan? Ben evt. anders wel bereid er meerdere te kopen. (nja, 2 dan)
?
Ik probeer het anders gewoon maar met 1 dikker deken en een onderdeken, mocht het echt te erg worden probeer ik hem wel weer te scheren, desnoods dan maar halfkaal...
Winterdeken 200 grams, wel en niet waterdicht en hele kleine regendekentjes ook.
Ik vind dat een gewoon gezond paard niet zo'n dikke deken nodig zou moeten hebben.