Casco Duell

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

katrien214

Casco Duell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 21:59

Sinds enkele weken heb ik de Casco Duell helm. Een fijne cap, maar nu laten tijdens het rijden de plakkertjes waarmee de binnenkant van de cap vast zit los (het stoffengedeelte). Heeft iemand anders daar ook last van? Ik had al gedacht aan dubbelzijdig tape, maar dat hecht denk ik niet goed aan de binnenkant?? Iemand tips???

oosterhoff

Re: Casco Duell

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 09:02

Daar zou ik gewoon mee terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht. dat hoort gewoon niet. Ik vraag me alleen af. Ik heb ook een casco. Waarom zit het met stickers vast. dat zit toch altijd met klitterband?

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 10:20

Het is inderdaad kitteband, maar bij mij laat het plakgedeelte los. Het kitteband blijft wel goed zitten, te goed...

oosterhoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 10:21

Dan inderdaat gewoon teruggaan. Ookal heb je het bonnetje niet meer. en anders met secondelijm

katrien214

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-06 18:13

Ik zal van de week eerst mailen met de paardenwinkel, wel zo makkelijk. Misschien kunnen ze nieuwe plakkertjes sturen.
Secondelijm lijkt me niet zo goed plan. Ben bang dat ik dan geen garantie meer heb op mijn cap...