[PG]Mickey(Heet nu anders!), ong. 3 jaar, Shetlander

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lucy_

[PG]Mickey(Heet nu anders!), ong. 3 jaar, Shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-06 19:10

Hallo,
Ik zoek Mickey een Shetlander. Hij moet nu ongeveer een jaartje of 3/4 zijn. Dit is niet helemaal zeker omdat ik niet weet waarneer hij geboren is.
Hij is door mijn vriendin gefokt en zijn moeder heeft ze nog steeds.
Mickey is verkocht toen hij geloof ik een maand of 10 was. Hij was een hengst en strontvervelend. Omdat wij allemaal merrie's hadden toen nog moest hij weg en heeft mijn vader hem aan een handelaar verkocht. Nu weet ik niet wie die handelaar is maar hij moet in de buurt van Bleskensgraaf/Sliedrecht/Gorchem/Ottoland/Hardinxveld/Giesendam zitten. Mickey kan dus nog redelijk in de buurt zijn!
Mickey had geloof ik geen aftekeningen.
Mickey zal nu wel een andere naam hebben en er anders uit zien. Toen we hem verkochten was het nog een gewone vos en hij had veel dreadlocks en zijn vacht was helemaal aan mekaar gekleeft. We noemden hem voor de gein ook wel Schaap Knipoog
Hij zal nu een midde- grote maats Shetlander zijn. Zijn moeder is ong. 95 cm. Zijn vader weet ik niet, weet ik alleen van dat hij bont is.
Mickey zal ook geen hengst meer zijn denk ik.
Waarom zoek ik hem? Om me vriendin te verrassen. En ik zelf zou wel willen weten wat van hem is geworden.
Foto komt nog als ik hem van me vriendin een keer kan lenen om hem in te scannen Knipoog
Dit is zijn moeder:
Afbeelding
Zoeits zal hij dus ook zijn Lachen
Denk jij dat jij iets weet? PB me dan of zet hier alsjeblieft iets!