Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Eleonoor schreef:Op te frissen voor een keuring en dan verstijft terug komen. Is het paard van jou of van een ander? Laat de eigenaar van het paard navragen wat er tijdens dat 'opfrissen' is gebeurt. Verder zou ik goede advies laten inwinnen van iemand die kan oordelen of dit paard alleen onder de man niet naar voren wil, of ook problemen heeft met longeren. Is de merrie toen ze weg ging ook gescheiden van haar veulen, of was dat al lang daarvoor gebeurt. Om gelijk naar een osteopaat te rennen vind ik misschien wat te snel. Eerst maar eens achterhalen wat het probleem is. Als het de eierstokken zijn (stel!) dan kan de osteopaat misschien wel de rugpijn die dit veroorzaakt weghalen, maar niet de bron van het probleem, de eierstokken.
Eleonoor schreef:Om gelijk naar een osteopaat te rennen vind ik misschien wat te snel. Eerst maar eens achterhalen wat het probleem is. Als het de eierstokken zijn (stel!) dan kan de osteopaat misschien wel de rugpijn die dit veroorzaakt weghalen, maar niet de bron van het probleem, de eierstokken.
wreen schreef:Het vreemde is ook dat soms bij het poetsen bij de flanken ze ineens de lucht in schiet. Wij zitten te denken aan iets met de eierstokken?! Ze heeft eerder al 2 veulens gehad, deze staan beide ook op stal. Daar is niets mis mee op eigenwijzigheid na, haha! Heeft iemand een idee of dit ook meegemaakt?