Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
vera23 schreef:niks haha ik had me ook ingeschreven....je paard moet alleen 4 of 5 jaar zijn en ingeschreven staan bij kwpn en/of....nog iets dat weet ik niet meer...moet je even op de site kijken www.kwpn.nl maar ik deed mee met de 5 jarige...wist al dat ik het niet ging redden...want rij pas B met er en je moet al M oefeningen doen bij de 5 jarige.....
vera23 schreef:niks haha ik had me ook ingeschreven....je paard moet alleen 4 of 5 jaar zijn en ingeschreven staan bij kwpn
vera23 schreef:haha ja dat was\mooi ik wist helemaal niet dat je dat moest doen....toen ik dat hoorde daar hahah dat kon mijn paardje nog helemaal niet...rij je voor banketstaaf dan haha
vera23 schreef:nou niet veel...gewoon mn dagelijkse dingen doe die oefeningen opzich wel maar ze was die week ook helemaal niet zo fijn....ze was vaak besprongen in het land dus was eigenlijk niet goed te rijden...ik heb echt gewoon voor de fun meegedaan en de ervaring...we gingen het zowiezo niet redden...ze is die week erna ook gelijk naar ostheopaat gegaan ze had echt wel last....vandaar
frunnik schreef:Vergeet niet het schakelen. Dat vond ik het zwaarste. Je moet een 5 jarige op de lange zijde weg kunnen rijden in middendraf, terug kunnenschakelen voor E/B en vervolgens weer weg kunnen rijden in middendraf. Het stukje schouderbinnenwaarts/ wijken(bij 4 jarigen) vond ik juist wel meevallen. Het gaat er vooral om je paard goed bergop te laten lopen en goed kunnen sluiten/verlengen
Fitzroy schreef:Mijn persoonlijke mening is dat je al een heel goed paard moet hebben om mee te kunnen doen.
De mensen die voor de fun of voor de ervaring mee doen zijn zonde van de tijd van de jury, de toeschouwers en het is ook nog eens zonde van je geld. Dan kun je beter HC meedoen op officiele wedstrijden.
germie schreef:Je rijdt toch met z'n 3-en in de ring? Wordt er dan expliciet gevraagd om te wijken?
Het lijkt mij ook wel leuk om met mijn springgefokte aan de voorrondes mee te doen (als het niet extreem duur is).
Moeten de paarden bandages om? Met dressuur is het niet toegestaan, maar op alle foto's van de pavocup zie je witte bandages.