Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Starbreeze schreef:Vóór B, dus bij B moet je al in draf zijn. kijk ff hoeveel voorbereiding je nodig hebt, ik zou op de middellijn of anders net in het laatste halfje van de korte diagonaal de overgang maken. Maar in theorie mag je net na het van hand veranderen de overgang maken.
TequilaRos schreef:Ja, dat zou ik ook zeggen...
Maar zowel ik, als mijn vriendin, reden de overgang na de middenlijn en kregen allebei als commentaar: Te vroeg in draf
DendroFleur schreef:Voor sommige jury's is lezen erg moeilijk. Op lijn EXB halthouden leverde me ook een 5 op met als commentaar niet op X.
Maar ik zal het gewoon thuis even proberen wat het makkelijkste gaat. Vind dit niet zo'n probleem maar vanuit de hoek naar x en dan voor C in draf moet ik toch echt op tijd doen, net na X dus. Dan hebben we nog even de tijd om ons evenwicht in de draf nog even te herstellen voordat we de hoek om moeten. Maar als ze goed bevestigd is zou ik meer doorrijden zodat je kan laten zien dat overgang galop-draf goed gaat zonder uit elkaar te vallen.