Ik ben toe aan een paar nieuwe leren rijlaarzen!! Ik heb voorheen altijd petrie gehad, die bevielen mij trouwens erg goed! Ik vind de Cavallo's ook wel erg mooi!! Wie kan mij adviseren in leren laarzen??
hee jeanet, wil je dressuurlaarzen of gewoon praktische laarzen, als het je het 2e wilt dan vind ik de mountainhorse laars erg fijn, loopt en zit lekker makkelijk!
Ik heb Petrie, ze zijn wel stug maar als je er genoeg mee rijdt dan zitten ze binnen no time als gegoten. Cavallo's waren voor mij te breed, MH's zater wel erg fijn maar ik wou toch een wat elegantere laars. Ik weet ook niet wat voor een prijsklasse je zoekt?
Ik had eerst Derby een nieuw model, weet even de naam niet meer. Die bevielen mij echt heel slecht, leek net of er een coatinglaag op zat heel lelijk! Nu heb ik Cavallo en die bevallen erg goed, wel ff pijnlijden maar zitten nu echt heel goed ..
Ik wil heeel erg graag leren laarzen maar ik mag ze nog niet, Omdat ik nog niet uitgegroeit ben. Maar anders wil ik denk ik , uuuh. Derby laarzen, Die lijken me kei fijn!
Ik heb eigenlijk dus ook altijd Petrie gehad, maar wil weleens wat anders misschien. Ik wil wel graag een nette laars, omdat ik vooral veel dressuur rijd. Moeilijk :s
Ik heb Petrie model Anky. Ben er super tevreden over! Inlopen was minder. Maar nu draag ik ze dagelijks en ze blijven gewoon super mooi en zitten super.