Tot ik opstapte bleef dat 'leuk op wedstrijd-gevoel' maar daarna was het al snel weg...toen ik aandraafde spoot hij meteen het terrein over(zwaar zitten hielp echt niet meer

Toen het eindelijk een beetje ging moest ik mijn proef in. De eerste ging wel, hij vloog één keer de baan uit en heeft een paar keer een stuk gegallopeerd maar hij is in ieder geval niet gigantisch aan de kletter gegaan. En toen de tweede proef...wat een drama zeg!

Hij is drie keer de baan uitgestoven en ik kon helemaal geen kant meer op. Ik kon niet meer sturen en niet meer remmen, het was gewoon eng. Bijna door de auto van de jury van mijn eerste proef heen, mensen op het voorterrein moesten echt hun reflexen even testen en bijna tegen de wagen van ooteman op

Na de dressuur moest ik meteen door naar het springen en dat leek me echt top. Mijn paard lekker met me aan het lopen en dan ook nog hindernissen ertussen

Ik twijfelde of ik het tweede parcours wel zou starten, maar ik heb het toch maar gedaan(was er toch

Als hij dat in me dressuur nou eens deed

toen ik mijn briefjes terugkreeg bleek zelfs dat ik voor mijn tweede proef het boktrecord laagste punten gebroken heb(zie topic http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=61612&highlight=)
Alleen dat stond ook al op mijn naam...alleen dan met mijn vorige pony

Trouwens gelukkig voor Ontario dat hij met springen zijn best heeft gedaan, anders had ik misschien morgen wel zelfgemaakte frikadellen meegenomen naar centerparcs