Bos's Fashion?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Keesje

Bos's Fashion?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-06 09:54

Ik ging gisteren een nieuwe rijbroek kopen, kwam uiteindelijk terug met twee hele fijne Bos's Fashion rijbroeken.
Ze zitten mooi en ontzettend soepel, hebben een zitvlak en zijn lekker stevig maar toch soepel.

Nu was ik op internet aan het zoeken over dit merk, maar kon geen site vinden van het merk zelf tot nu toe.
Heeft iemand ooit van dit merk gehoord, en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

marloezzke

Re: Bos's Fashion?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 10:10

het merk is een onderdeel van de leverancier S&K.

ik vind de kwaliteit niet denderend maar wel een mooi broekje.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:27

Keesje schreef:
Ik ging gisteren een nieuwe rijbroek kopen, kwam uiteindelijk terug met twee hele fijne Bos's Fashion rijbroeken.
Ze zitten mooi en ontzettend soepel, hebben een zitvlak en zijn lekker stevig maar toch soepel.

Nu was ik op internet aan het zoeken over dit merk, maar kon geen site vinden van het merk zelf tot nu toe.
Heeft iemand ooit van dit merk gehoord, en zo ja, wat zijn jullie ervaringen?

Tsja ik vind die broeken zonder zitvlak geen gezicht hoor... met je blote kont op je peerd Clown

Maar even serieus Knipoog
Ik ken dit merk helemaal niet eigenlijk... ben wel benieuwd hoe ze zijn na een tijdje ermee gereden te hebben. Wat is de prijsklasse van deze broeken?

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 17:46

Waar heb je ze gehaald? De ruitersportzaak hier in het dorp maakt ook zelf rijbroeken onder de naam bos's fashion. Zie www.bosruitersport.nl. En zijn dus alleen bij deze winkel te krijgen, denk ik Knipoog Maar misschien worden er meer broeken gefabriceerd onder deze naam?

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 12:34

Ik heb een broek van dit merk gehad Ja Twe geloof ik zelfs er fijne broeken Ja Ze zijn de wel versleten bij het kruis... Weet eigenlijk niet hoelang ik ermee gedaan heb. De mijne kwamen uit Duitsland bij een ruitersportzaak vlakbij Kleve