Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
beb schreef:dat hoeft toch niet als je gediplomeerd instructrice bent vergoed dat toch de ziekteverzekering van degene die les neemt!!!
Jeskoo schreef:En als je niet gediplomeerd bent en iemand helpt zonder daarvoor vergoeding te vragen? Is het dan afdoenden om iemand een eigen-risico-verklaring te laten ondertekenen?
Wollie schreef:Maar nogmaals ook de mensen die deze regeltjes schrijven geven aan dat het per situatie erg kan verschillen. Zo stelt mijn verzekeraar ook nog geen eisen aan het rijden met een veiligheidshelm. Dit kan bij andere maatschappijen echter wel weer anders zijn....
beb schreef:ja maar de verstandhouding met je lesklant lijkt mij toch wel zo normaal dat ze je niet afvalt.zij krijgt het immers toch van de verzekering terug en gaat jou toch niet zwart maken????
Suzanne F. schreef:Ja maar toch kunnen ze het heel bont maken als ze dat willen.
Als jouw lesklant zegt dat jij haar dingen liet doen waar ze eigenlijk nog niet aan toe was bla bla bla dan verlies je het echt, het is dan haar woord tegen het jouwe. Nou als jij niet verzekerd bent en zij ligt sneu verlamd in het ziekenhuis met blijvend letsel, heb je echt een probleem.
ilse18 schreef:Ik weet wel dat als je gediplomeerd instructeur bent via de knhs, dat je dan verzekerd bent via de knhs, maar evengoed is het nog verstandig om zelf een aanvullende verzekering te nemen!
beb schreef:ja maar de verstandhouding met je lesklant lijkt mij toch wel zo normaal dat ze je niet afvalt.zij krijgt het immers toch van de verzekering terug en gaat jou toch niet zwart maken????
Hermesdeux schreef:Het bedrijf is gewoon verzekerd voor de lessen, maar ik ben niet gediplomeerd.
Maar veel verzekeringsmaatschappijen stellen gewoon verschillende eisen.