[PG] Mabey gekocht van Manege S-hoeve

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wobbus

[PG] Mabey gekocht van Manege S-hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 19:14

12jr. Nimmerdor, papa Nimmerdor is Farn ze heeft een KWPN paspoort
Gekocht van Manege S-Hoeve aan een ±M dressuurruiter ± richting Nijmegen. Verkocht na December 2006 Ik heb haar bijna een jaar gereden als handelspaard op die manege en ik ben gewoon heeel benieuwd of alles goed met haar gaat als ik het geld had was ze al van mij maarja die mogelijkheid is er niet dus ben gewoon heel benieuwd naar haar! Ik heb helaas alleen donkere onduidelijke fotos van haar. Het is een lieve aanhankelijke merrie tijdens het poetsen trok ze iets haar rug in best pittig om te rijden gaat graag voorwaards en kan een leuke sprong maken! Vraagprijs voor haar toen was 1900,- Heeft linksachter een witvoet een een grote bles. ±1.62m hoog.

De Linker is Mabey
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb meer fotos maar alleen donker, PM me graag als je iets over deze merrie weet!

Alvast bedankt!

moyra

Re: [PG] Mabey gekocht van Manege S-hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-06 17:37

kan je niet aan danielle vragen waar de pony heen is gegaan. meestal weet ze wel waar ze haar pony's maar toe doet.

Wobbus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-06 17:39

moyra schreef:
kan je niet aan danielle vragen waar de pony heen is gegaan. meestal weet ze wel waar ze haar pony's maar toe doet.

Heb ik gedaan;) ik heb bij daan gewoond maar die weet het ook niet helemaal meer.
Moet ik jou kennen? uit oegstgeest? *)

OneDesire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 06:53

Love_Blinkey schreef:
12jr. Nimmerdor, papa Nimmerdor is Farn ze heeft een KWPN paspoort
Gekocht van Manege S-Hoeve aan een ±M dressuurruiter ± richting Nijmegen. Verkocht na December 2006 Ik heb haar bijna een jaar gereden als handelspaard op die manege en ik ben gewoon heeel benieuwd of alles goed met haar gaat als ik het geld had was ze al van mij maarja die mogelijkheid is er niet dus ben gewoon heel benieuwd naar haar! Ik heb helaas alleen donkere onduidelijke fotos van haar. Het is een lieve aanhankelijke merrie tijdens het poetsen trok ze iets haar rug in best pittig om te rijden gaat graag voorwaards en kan een leuke sprong maken! Vraagprijs voor haar toen was 1900,- Heeft linksachter een witvoet een een grote bles. ±1.62m hoog.

De Linker is Mabey
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb meer fotos maar alleen donker, PM me graag als je iets over deze merrie weet!

Alvast bedankt!

Je bedoelt zeker 2005 Haha! ?