Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
, staat het na je keertwendingen? Met verzamelde stap?
) , want dat is het hele stuk dat je verzamelde stap moet vertonen. 
Talitha15 schreef:Oke, bedankt voor jullie hulp. Ik moet nog 4 winstpunten in het M2 en dan ga ik Z starten, maar het gaat nogal snel (Ik rij niet veel wedstrijden hoor) en voor je het weet dan ben je er ineens. Ik ga 27 augustus ook een keer een onderlinge wedstrijd meedoen en dan wil ik een Z proef rijden, dus vandaar. Bedankt voor de hulp in ieder geval.
kimmie1 schreef:Waarschijnlijk moet je tussen G en M en tussen G en H allebei een keertwending maken, zal er wel bijstaan in de proef. Of staat er bij verzamelde stap? dan is het het aparte punt voor de beoordeling van verzamdelde stap tussen die letters.
Het is idd dat de jury een apart cijfer geeft voor de verzamelde stap tussen de keertwendingen. kraal schreef:Met de nieuwe proeven staat het inderdaad verwarrend.
Mijn vriend leest het ook elke keer weer voor.
Maar het is dus een beoordeling voor je verzamelde stap en je hoeft geen figuur te rijden

kraal schreef:Met de nieuwe proeven staat het inderdaad verwarrend.
kraal schreef:Met de nieuwe proeven staat het inderdaad verwarrend.
Mijn vriend leest het ook elke keer weer voor.
Maar het is dus een beoordeling voor je verzamelde stap en je hoeft geen figuur te rijden

) de eerste keer zo raar, zag even niet meteen voor me hoe dat er uit moest gaan zien. Amina schreef:Al die letters ook in de Z-proeven! Net als die halve volte in contra galop. Maar een keer doorlezen en dan is het meestal wel duidelijk toch?