hallo,
ook ik ben benieuwd waar Tara terecht is gekomen. ik kan jullie wat meer over haar vertellen, misschien dat jullie dan tog iets weten. ze is nu ongeveer 12 jaar oud. heeft een groot horizontaal litteken voor op de borst, dat helemaal van links naar rechts loopt. ze heeft lange, maar niet overdreven dikke manen. de manen vallen na allebei de kanten. ze heeft inderdaad een bles in de vorm van een vraagteken. ze is ongeveer 1.45m. ze heeft behang aan de benen, maar niet overdreven veel. ze is vrij slank voor een haflinger, maar toch nog wel een echte haflinger. ze is een zweetvos('geel' met witte manen, de meest voorkomende haflingerkleur dus..). haar vorige eigenaar heette Camiel, maar nadat zijn dierenhotel falliet was gegaan moesten de paarden verkocht worden. ze stond, voor zover ik weet, bij nog 2 andere paarden in de wei waarvan een een schimmel was(geloof ik). Tara is nooit van manege Daalderhof geweest, maar werd door Camiel 'uitgeleend' aan de manege. ze was dus wel een manegepony die in de lessen meeliep. ze is western en engels ingereden. ik hoop dat jullie nu wat meer geinformeerd zijn. helaas heb k geen foto van haar op mijn pc staan. k ben niet naar haar op zoek om haar te kopen, ik wil gewoon graag weten waar ze terecht is gekomen en hoe het met haar gaat. groetjes!