Ik lager in rang?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Ik lager in rang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 17:51

Ik heb vandaag wat meegemaakt wat ik even kwijt wil, gewoon vooral naar de toekomst toe.

Het zit zo:
Er zijn 3 paarden waarvan de kleinste (en dikste) de baas is (zoals gewoonlijk Tong uitsteken) en de grootste is de derde in rang.

Nu ging ik met de eigenaar mee om een stuk weide open te zetten, maar ik kon niet zo snel lopen (enkelprobleem) dus liep wat achter de eigenaar. Eigenaar roept de paarden, die stormen in volle galop naar ons toe ..

Ik ben toen door die pony half ondersteboven gelopen, heb hem weggeduwt en mij kwaadgemaakt. Maar alles ging zo snel, en toen liep ik ineens bij het paard dat laagste in rang was, die liep langs mij (liep langs haar schouder ongeveer).

Nu vroeg ik me af: is dit gewoon even toeval en verder geen problemen? Of kan het doordat ik nu achteraan liep dat ik ineens lager in rang ben en kan dit in de toekomst problemen geven?

leliadeidre

Re: Ik lager in rang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 19:02

Hmm ik weet het niet precies maar ik denk dat het is wat je er mee doet of je dan lager in rang komt ja of nee, ik denk eigenlijkj dat het geen probleem is want zo snel verandert rang nou ook weer niet en als jij nou gewoon de leiding neemt is der verder toch ook niks aan de hand..?
Ps succes met je enkel

PeertjeRijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 21:50

ja ik vind het ook beetje moeilijk te beordelen
of je dan gelijk lager in rang bent
ik denk het zelf eigenlijk niet dat je dan menteen lager in rang bent
(maar weet dit niet zeker hoor)
en zelfde wat leliadeidre ook al zij succes met je enkel Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 16:31

Ik zou me er verder voor de toekomst geen zorgen over maken, de laagtste in rang wilde bij de kudde blijven en daar hoorde jij op dat moment niet bij.

Overigens is het in de normale kudde zo dat de leidende hengst helemaal achteraan loopt, en de kudde opdrijft. Dus als jij helemaal recht achteraan liep, was jij niet de laagste in rang, maar de leidende hengst.