kosten van stage met je paard bij antoine de bodt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

beauty_love_

kosten van stage met je paard bij antoine de bodt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 21:28

hallo
ik kan op de site van antoine nergens vinden wat het eigenlijk kost om bijvoorbeeld een week op stage te gaan met je paard bij antoine, ik hoop dat er iemand is op bokt die het wel weet Knipoog

Liselot

Re: kosten van stage met je paard bij antoine de bodt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 07:01

yulan heeft het een aantal keer gedaan, maar ik geloof dat antoine met stages op zijn eigen terrein stopt

AstraGirlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:49

ja, zijn eigen centrum is verkocht, je kan wel lessen volgen aan 50 euro per uur (in Belgie toch)

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:46

Er gaan wel weer stages in NL georganiseerd worden, wanneer weet ik niet,
je kan ook een lesdag aanvragen, moet je wel 10 personen hebben Knipoog voor 45 euro per 3 kwartier

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:54

Splinter schreef:
Er gaan wel weer stages in NL georganiseerd worden, wanneer weet ik niet,
je kan ook een lesdag aanvragen, moet je wel 10 personen hebben Knipoog voor 45 euro per 3 kwartier

Dit is per locatie verschillend, afhankelijk hoeveel huur ze voor bak moeten betalen namelijk Knipoog
Stuur Antoine zelf een mailtje of naar één van zijn contactpersonen. Dan weet je het van zelf.

Splinter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:05

Hij vraagt toch zelf 45 euro Tong uitsteken Bakhuur komt van de staleigenaar

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:07

Splinter schreef:
Hij vraagt toch zelf 45 euro Tong uitsteken Bakhuur komt van de staleigenaar
Dat is niet overal... op sommige plaatsen, moeten leerlingen dat bijbetalen. Dat komt omdat niet altijd staleigenaar zelf ook meerijd, alleen maar bak ter beschikking stelt en rest van zijn/haar klanten niet kunnen rijden die dag.
Daarom is het beste om even aan Antoine zelf te vragen of contact op te nemen met contactpersonen van desbetreffende plaats.

StalMireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:52

Hallo!

Stages in Belgie zijn (iig voorlopig) van de baan. De kosten waren 75 euro per dag. Dit was inclusief 2 lessen van 45 minuten per dag, stal, stro, hooi, muesli en voor je zelf overnachten in de caravan.

Een les ergens op lokatie verschilt. Antoine krijgt 450 euro voor 10 combinaties van 3 kwartier. Maar er komt inderdaad vaak bakhuur bij wat jij als lesklant moet betalen. In Woubrugge betaal je 50 euro voor 3 kwartier, in Lisserbroek durven ze 59 euro te vragen Boos!. Als ik een dag organiseer in Wassenaar kost het gewoon maar 45 euro. Dus is volledig afhankelijk van de lokatie.

Er zullen op verschillende lokaties in Nederland meerdaagse stages worden georganiseerd. Zie www.hoefkatrol.com en www.paardenrecht.org voor meer info.

Groet,

Mireille

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 11:55

Banzai schreef:
Hallo!

Stages in Belgie zijn (iig voorlopig) van de baan. De kosten waren 75 euro per dag. Dit was inclusief 2 lessen van 45 minuten per dag, stal, stro, hooi, muesli en voor je zelf overnachten in de caravan.

Een les ergens op lokatie verschilt. Antoine krijgt 450 euro voor 10 combinaties van 3 kwartier. Maar er komt inderdaad vaak bakhuur bij wat jij als lesklant moet betalen. In Woubrugge betaal je 50 euro voor 3 kwartier, in Lisserbroek durven ze 59 euro te vragen Boos!. Als ik een dag organiseer in Wassenaar kost het gewoon maar 45 euro. Dus is volledig afhankelijk van de lokatie.

Er zullen op verschillende lokaties in Nederland meerdaagse stages worden georganiseerd. Zie www.hoefkatrol.com en www.paardenrecht.org voor meer info.

Groet,

Mireille

Ja de contactpersonen kunnen er ook niets aan doen, die kun je niet opzadelen met die kosten, dus laat je dat verdelen. Het is aan de manege/locatie-eigenaren die de bakhuur bepalen.

Jolieka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 12:07

De stages bij Antoine in Belgie zijn zoals eerder vermeld inderdaad van de baan. En de kosten zijn nu ook geen 75,- meer per dag.

De kosten van een stage dag is namelijk net zo duur als die van een lesdag. Dat wil dus zeggen 450,- per dag voor 10 comb.
Stage is maar 5 personen (iedereen 2x per dag les) en dan komt een dag dus op 90,-
Meestal is een stage 3 dagen, soms 4 dagen, dus 270,- om respectievelijk 360,-.

En dan komen er inderdaad nog evt. de kosten van stalling voor je paard, overnachting voor jezelf en de kosten die de organisatie rekent bij.

(Ik ben ook een contactpersoon, en reken 50,- (5,- extra) per combinatie voor de les omdat er ook div. tijd in gaat zitten. Mailen en telefoon kost natuurlijk geld..........)

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-06 07:26

RT-P -> RUI

beauty_love_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-06 12:11

oke bedank allemaal voor de info Haha!