ik kan op de site van antoine nergens vinden wat het eigenlijk kost om bijvoorbeeld een week op stage te gaan met je paard bij antoine, ik hoop dat er iemand is op bokt die het wel weet
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
voor 45 euro per 3 kwartier Splinter schreef:Er gaan wel weer stages in NL georganiseerd worden, wanneer weet ik niet,
je kan ook een lesdag aanvragen, moet je wel 10 personen hebbenvoor 45 euro per 3 kwartier
Bakhuur komt van de staleigenaar Splinter schreef:Dat is niet overal... op sommige plaatsen, moeten leerlingen dat bijbetalen. Dat komt omdat niet altijd staleigenaar zelf ook meerijd, alleen maar bak ter beschikking stelt en rest van zijn/haar klanten niet kunnen rijden die dag.Hij vraagt toch zelf 45 euroBakhuur komt van de staleigenaar
. Als ik een dag organiseer in Wassenaar kost het gewoon maar 45 euro. Dus is volledig afhankelijk van de lokatie.Banzai schreef:Hallo!
Stages in Belgie zijn (iig voorlopig) van de baan. De kosten waren 75 euro per dag. Dit was inclusief 2 lessen van 45 minuten per dag, stal, stro, hooi, muesli en voor je zelf overnachten in de caravan.
Een les ergens op lokatie verschilt. Antoine krijgt 450 euro voor 10 combinaties van 3 kwartier. Maar er komt inderdaad vaak bakhuur bij wat jij als lesklant moet betalen. In Woubrugge betaal je 50 euro voor 3 kwartier, in Lisserbroek durven ze 59 euro te vragen. Als ik een dag organiseer in Wassenaar kost het gewoon maar 45 euro. Dus is volledig afhankelijk van de lokatie.
Er zullen op verschillende lokaties in Nederland meerdaagse stages worden georganiseerd. Zie www.hoefkatrol.com en www.paardenrecht.org voor meer info.
Groet,
Mireille