Leren rijlaarzen op maat

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dimples

Leren rijlaarzen op maat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-06 20:27

Hee
Ik wil graag leren rijlaarzen op maat, weet iemand daar misschien in goed adresje voor in flevoland of daar vlakbij?
dankjewel!

justahorse

Re: Leren rijlaarzen op maat

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:17

in de goudengisds zoeken mischien en in een ruitersportzaak ernaar vragen meestal hebben die ook leren rijlaarzen op maat.

ineke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 00:21

bij de meeste merken leren rijlaarzen kan je de laarzen in de juiste afzonderlijke maten (kuit, voet, hoogte etc) laten bestellen. heb ik ook met mijn laarzen gedaan, bij derby hebben ze iets hogere gemaakt, met een dressuurboog en hakbeschermer over de rits omdat ik dat graag wou. dus opzoek gaan naar de laars die jij wilt en kijken of die mogelijkheid er is

Romeo2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:36

Hey,

bij rijlaarzen.nl heb je zeer goede laarzen. Ik heb Petrie standard op maat laten maken. ze kosten me wel 500 euro. Maar ik heb een dikke kuit en andere problemen met mijn voeten (erg breed)
De prijzen op maat gaan vanaf 200 euro. Er is erg goede serivice en eeen erg aardig man. Ga er is kijken of maak een belletje!!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-06 19:59

Ik heb ook bij www.rijlaarzen.nl mijn laarzen gekocht. De prijzen zijn niet al te hoog, ik heb super nette leren laarzen gekocht voor zo'n 250 euro. Het kan nog goedkoper, zijn eigen merk laarzen heb je al voor 160 euro.
Je hebt erg veel keus uit verschillende merken, dus de kans is groot dat je laarzen niet eens speciaal gemaakt hoeven te worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 00:48

HAR --> RUI.

dimples

Leren rijlaarzen op maat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-06 12:52

Tnx iedereen!!! Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 17:44

ik zou naar fillydale gaan in almere buiten, hele goede winkel, meten goed aan en de mensen zijn aardig, ik heb zelf ook opmaatgemaakte petries daar vandaan en ze zitten goed. en het is nog dicht bij ook,
ff oftopic, ik ken jou wel, gaat het weer goed met dimples? ik heb stage gelopen op liesbeuker en ben je ook nog wel eens tegen gekomen op veldstar. toen ik stage liep op Lb was je pony ff kreupel.

nou weer ontopic
ik zou naar filly dale gaan, nog suc6 met je keuze
groetjes annika

Saroosh_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-06 00:57

heey, ik woon ook in almere.
Als het echt in almere moet, dan raad ik je idd fillydale aan, dat ligt in almere-buiten en heeft meer merken, zoals petrie enz..
De prijzen van petrie zijn op maat gemaakt: 250 tot ongeveer 500 euri's Haha!

Als je in Almere-stad woon zoals ik, dan moet je naar Het Zadeltje, die heeft mountain horse, en high Caliber laarzen! en standaard lederen laarzen op maat gemaakt, heel simpel, kost 250 euri's! en dan kan je er zelf rits en andere dingen in laten maken daar Knipoog
Maar daar komen wel extra kosten voor in.
Standaard lederen laarzen, zijn van goeie kwaliteit leder, erg simpel en fijn!
ik raad je deze dingen aan! Lachen
ik hoop je voldoende te hebben geïmformeerd

Sellino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-06 15:57

Ik heb petry's laten maken op maat met rits bij Heja ruitersport in Garderen. FF rijden maar wel heel mooi. Duurt alleen wel lang voordat je ze hebt.