Lederen laarzen van Aigle

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

sissie

Lederen laarzen van Aigle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 14:46

Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn vriend rijdt nog niet zo lang paard, maar hij is er zeker van dat hij het blijft doen, en is ook iemand die liefst goed materiaal heeft. Hij heeft een tijdje met chaps gereden, maar nu wil hij lederen laarzen Vork

Nu waren we van de week in de paardenwinkel, en we stonden bij de laarzen. Daar stonden lederen laarzen van Aigle (wel van dat heel soepel leder, en niet met een balein in) voor €50.
Buitenkansje volgens mij, ik meen me te herinneren dat ik vroeger mijn rubberen Aigles meer betaalde!

SprinT_

Re: Lederen laarzen van Aigle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:49

ya ye kunt het doen maar alsje vriend dalijk stopt koop je zo voor niks k zou het dan zerf nieJ doen.. of nieJ zon dure lere rijlaarzen kope.. suc6 verder

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:50

Ik had nog nooit gehoord van lederen laarzen van Aigle, dacht dat die alleen van die rubberen hadden ... En zeker voor die prijs, je bent 100% zeker dat het wel leer was en geen namaak ??

Als jouw vriend idd iemand is die goed materiaal wilt zou ik al nooit 'lederen' rijlaarzen van 50 EUR kopen, dat kan gewoon geen kwaliteit zijn!

Ik heb een paar weken geleden nieuwe laarzen gekocht, en de laagste prijs was 299 EUR en dat was al het goedkoopst en zeker niet het meest kwalitatieve.

Je moet me echt eens laten weten of het zeker leer was of namaak als je dat zou willen doen , want eerlijk gezegd geloof ik er niet meteen in voor 50 EUR.

Dani001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:51

SprinT_ schreef:
ya ye kunt het doen maar alsje vriend dalijk stopt koop je zo voor niks k zou het dan zerf nieJ doen.. of nieJ zon dure lere rijlaarzen kope.. suc6 verder

Hallo ? Duur ?? voor lederen rijlaarzen ?? Moet dat niet 500 EUR zijn ipv 50 of zo ? Anders snap ik het niet ? Bloos

Lame

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:52

SprinT_ schreef:

Huh???? Wat zeg je????

Ontopic: je kunt het altijd proberen natuurlijk.. het lijkt mij wel erg goedkoop, maar als ze goed zitten..waarom niet?

Hetja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:53

Naar mijn weten heeft Aigle ook geen leren laarzen, wel rubberen laarzen met aan de boven kant een rand leer, deze had ik altijd voor dat ik leren laarzen had. Zaten lekker en gingen lang mee, zeker voor die prijs zou ik ze meenemen als ik jou was (of je vriend...).

Annamc1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:57

Hoi,
Nee ik heb ook nog nooit gehoord van lederen laarzen van Aigle. Volgens mij zijn dat ook gewoon de neplederen waar jij het over hebt..of niet? Maar waarom zou je ze niet gewoon kopen als ze goed zitten?? Dan kan je later altijd nog kijken, want ook neplederen laarzen gaan wel een tijdje mee..

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:40

van aigle bestaan er geen leren laarzen alleen maar rubberen.

shabbay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 17:05

aigle leren laarzen>? zover ik weet hebben alleen rubberen.....voor 50 euro is dat geen geld als het wel leer is....maar sluit me aan bij de rest

mocht je nog aigle ecuyers in 39 zoeken ik heb hier nog een paar over....