Hoelang duurt het voor de papieren binnen zijn?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Hoelang duurt het voor de papieren binnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 23:38

Ik weet niet of er al een topic over is, maar ik wil even weten hoelang het duurt voor de papieren binnen zijn als je je paard laat overschrijven.

Ik heb de papieren van mijn haflinger een tijdje terug opgestuurd om over te laten schrijven en heb nog steeds niks terug gekregen.
Ik weet wel dat het binnen is, omdat ik gelijk een paspoort heb aangevraagt en daar heb ik een rekening van binnen. En die is betaald.
Maar ik heb geen rekening binnen van het overschrijven en hoelang gaat het ongeveer duren?

Bedankt!

Jobbeltje

Re: Hoelang duurt het voor de papieren binnen zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 07:36

Welk stamboek is het?

Bij mij (FPS) duurde het overschrijven van papier en paspoort een kleine twee weken. Ze wachten altijd tot de betaling binnen is met het verzenden van de documenten. Ook is het bij het FPS zo dat die dingen 1x per week de deur uit gaan, dus als je betaling iets later binnen is, duurt het nog een week langer...
Heb je het stamboek al gebeld???

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 07:39

ik zit ook nog steeds te wachten op het paspoort en overschrijvingpapier van mijn nieuwe paardje, die heb ik ruim 2 maanden geleden opgestuurd, en 1 maand geleden betaald. Het is bij het Appaloosa stamboek (NAS)
het schijnt nu wel een drukke periode te zijn ivm de nieuwe veulentjes enzo, maar ik wil toch zo onderhand wel een keer met mn paardje de weg over...

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 10:06

Het is het KVTH.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 10:28

ik heb de NAS toch maar weer een mailtje gestuurd. Ik wil toch wel graag die papieren in huis hebben, want officieel mag je ze niet eens vervoeren zonder toch?

Tienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 09:45

Bij het KVTH duurt dat meestal wel lang, ik heb zeker 2 bijna 3 maanden gewacht tot ik het terug kreeg.
Terwijl idd de rekening meteen op de mat lag Knipoog

Gewoon mailen/bellen dat je ze spoedig nodig hebt.

Marritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-06 18:30

Jobbeltje schreef:
Welk stamboek is het?

Bij mij (FPS) duurde het overschrijven van papier en paspoort een kleine twee weken. Ze wachten altijd tot de betaling binnen is met het verzenden van de documenten. Ook is het bij het FPS zo dat die dingen 1x per week de deur uit gaan, dus als je betaling iets later binnen is, duurt het nog een week langer...
Heb je het stamboek al gebeld???

FPS was bij mij ook vrij snel Ja

Maar ik had toen rond dezelfde tijd een paspoort bij het FPS en het KVTH aangevraagd, maar die bij het KVTH duurde minstens een maand langer denk ik Nagelbijten / Gniffelen

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-06 13:32

Yes! ik heb mn paspoort vandaag in de post. Ik had de papieren 2e week van juni weggestuurd.