Vragen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

L0veJ0la

Vragen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 13:49

Hallo mensen.. (schrik niet he)

Ik heb vragen wanneer komen de wedstrijd weer beginnen??...
Want ik ben een doof meisje Bloos (vast denken jullie dat het lastig is voor mij van wedstrijd) maar ik vind het niet want ik heb 3 jaar geleden al meedoen Haha! ik vond het heel makkelijk om die wedstrijd.. (bedoel dat het niet echt wedstijd is gewoon leuke meedoen..) een vriendin van mij die helpt mij altijd voor proefje... Als je wilt nog meer weten dan kan ik verder vertellen. Tong uitsteken ..

dressagelady

Re: Vragen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:50

sorry, maar ik snap niet zo veel van je verhaal..Bloos

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 13:54

dressagelady schreef:
sorry, maar ik snap niet zo veel van je verhaal..Bloos

Okeej.. Ik ben doof meisje en heb eigen pony.. weet je misschien wanneer komt wedstrijd weer in 2007?

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:12

huh ik snap ook niet zo veel van je verhaal Clown
wil je weten waar bij jou in de buurt weer wedstrijden zijn ofso???
ennu mischien een beetje een raar vraagje maar hoe weet je wat je moet rijden(proefje)als je doof bent,of doet je vriendin dat dan in gebarentaal???
in iedergeval suc6 met je wedstrijden

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:21

Jah idd en ik woon in flevoland.. ik vind het niet raar die vragen.. ik heb zo vaak oefenen met die proefje maar ik kan ook zelf doen.. een vriendin van mij kan wel gebarentaal. als ik snap iets niet van die proefje dan kan zij mij uitleggen hoor.. het is niet moeilijk.. laat die verhaaltjes maar:P misschien snapt je nu wel??...

L0veJ0la

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:25

Als jullie snapt niet dan kunnen we op msn praten.. het is wel makkelijk voor mij.. het is mijn msn super_meisje1@hotmail.com.. ik vind het wel leuk als ik met jullie praat op msn

XxSultanxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:42

L0veJ0la schreef:
Jah idd en ik woon in flevoland.. ik vind het niet raar die vragen.. ik heb zo vaak oefenen met die proefje maar ik kan ook zelf doen.. een vriendin van mij kan wel gebarentaal. als ik snap iets niet van die proefje dan kan zij mij uitleggen hoor.. het is niet moeilijk.. laat die verhaaltjes maar:P misschien snapt je nu wel??...

jah ik snap nu wel aardig wat je bedoelt jah,lijkt me alleen wel heel erg moeilijk.je moet de helle tijd naar je vriendin kijken voor gebarentaal wat je moet doen enzo,en op je paard letten.of leer je de proefjes uit je hoofd ofzo???

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 14:43

hiervoor is dit forum niet bedoeld. Je kunt hier vragen stellen over wedstrijden, reglementen en dergelijke zaken, het is niet de bedoeling om hier te kletsen over van alles en nog wat. Vandaar een slotje.