ik ben nodig toe aan een nieuwe rijbroek nu zag ik op internet bij ooteman allemaal leuke rijbroeken staan,en ook veel in de aanbieding van het merk COMFORTLINE.nu is mijn vraag heefd er hier iemand ervaring met deze rijbroeken?en is de kwaliteit goed?
die heb ik gehad. er zit mega veel elastiek in de stof dus het houdt je billen goed in toom maar het was wel een fijn broekje, heb em helaas te klein gekocht dus weer verkocht.
ik heb nu een ander model, maar die zit ook erg fijn.
De kwaliteit is heel goed, broek zit heerlijk, wel heel hoog aan de buitenkant. Ik mag en nieuwe paardrijbroek, dus ik ga vanmiddag eens kijken bij Ooteman.
broeken zitten allemaal erg goed, ook goed in model, alleen beetje hoog... enige nadeel eraan si dat het nepleer een beetje gaat pluizen, maar blijft verder goed
Mooie pasvorm, goed lang (heb ik wel nodig) Fijne prijsklassen. Je kunt echt kiezen voor een goedkope of een dure, bij eurostar begin je gewoon boven de 60 euro, mijn CF'je was 28 (miami) en zit heerlijk.
ik heb er eentje van ooteman, die bruin geruite met kunstleder, ik heb hem nu zelfs aan Heb er nog niet mee gereden, maar ik vind hem tot nu toe erg fijn zitten.
Ik heb er ook 1, een grijze met zwart kunstleder .. Hij zit vet lekker, ook door die brede band .. voor zover ik weet is de kwaliteit ook goed, maar ik heb hem nogmaar n paar weekjes ..