[PG] : Rocky, 13-jarige zwartbonte tinker

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HELder

[PG] : Rocky, 13-jarige zwartbonte tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 16:40

Hallo allemaal!

via deze weg ga ik dan toch nog maar eens proberen mijn oude verzorgpaard op te sporen. Ik heb vier jaar geleden een tinkerruin, Rocky genaamd, verzorgd in Zwijndrecht. Hij is zwartbont, +/- 1.63m en ongeveer 13 jaar oud. Hij komt bij een tinkerfokkerij in Hoenderloo vandaan en is daar dekhengst geweest. Daarvandaan is hij verkocht aan Willem Stolk in Zwijndrecht. Hier heb ik hem dus verzorgt. Toen is hij helaas weer doorverkocht en dat is nu dus zo'n vier jaar geleden. Hij is onder het zadel en voor de kar beleerd. Ik hoop dat iemand hier weet over welk paard ik het heb en hoe het nu met hem gaat.
Alvast bedankt!

xxx,Helen

p.s. zie voor foto de link hieronder
http://www.mijnalbum.nl/Album=G848NIA7

p.p.s zou degene die vandaag al op dit bericht heeft gereageert mij nogmaals de folder van Rocky willen sturen?? Heel erg bedankt!

Mariska_28

Re: [PG] : Rocky, 13-jarige zwartbonte tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 18:16

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-06 18:59

Mariska_28 schreef:
haha waar is je oude topic dan gebleven?? Haha!

Hier nogmaals de folder, en ik zal even vragen aan henk straks of hij weet waar hij staat.
http://www.iersetinkers.com/rocky.jpg

Ja ik had t weer eens verkeerd gedaan en toen issie eraf gegooid....Beetje jammer Scheve mond . Maar superbedankt hoor! Folder is gaaf, kende ik nog niet. Alleen die eerste foto wel, want die heeft een keer in BIT gestaan. Maarre...kom jij dan weleens bij de Irish Tinker Stable? Ik heb hem daar inderdaad een keer te koop zien staan, een aantal maanden nadat hij bij ons is verkocht. Heb toen nog gebeld, maar hij was alweer doorverkocht helaas..
Ben in ieder geval benieuwd of die Henk nog weet waar hij heen is gegaan. Bedankt!!!!!

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 21:54

Ik heb henk vluchtig even gesproken, en hij was naar Friesland verkocht. Meer weet ik nog niet, zal ik morgen even vragen als het lukt.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 13:45

Hoop dat je hem vindt! Mijn pony is ooit gedekt door Rocky, mooi paard!

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:51

Mariska_28 schreef:
Ik heb henk vluchtig even gesproken, en hij was naar Friesland verkocht. Meer weet ik nog niet, zal ik morgen even vragen als het lukt.

Hey!
dank je wel hoor. Friesland, zoiets kan ik me nog wel herinneren ja. Ik ben benieuwd of hij nog precies weet waar naartoe. Als t je nog lukt om het te vragen zou dat super zijn!

xxx

HELder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-06 14:53

Yinari schreef:
Hoop dat je hem vindt! Mijn pony is ooit gedekt door Rocky, mooi paard!

Dank je wel! Maar heb je er dan ook een veulen van gekregen? En heb je daar ook foto's van misschien? Ben wel benieuwd.

Yinari

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 18:04

Nee, da's niet gelukt. Mijn pony kreeg allemaal nare inwendige ontstekingen bij de tweede poging en daardoor een vergroeing bij haar endeldarm. Het jaar daarop en het jaar dáárop hebben we haar in de kliniek laten nakijken maar er was geen verbetering. Het zou te veel risico zijn om daar nog een veulen door te laten passeren (te nauw), dus hebben we besloten ervanaf te zien. Heel erg jammer. Rocky is zo'n mooie grote vent Boos!