Premiere rijbroeken, wie heeft er ervaring mee????

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rayo

Premiere rijbroeken, wie heeft er ervaring mee????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 13:23

Wie heeft er ervaring met rijbroeken van Premiere? Ik wil er een rijbroek bij, maar ff niet zo´n dure, dus stuitte ik op de premiere met bandplooi en lage band. Ziet er op het plaatje goed uit, maar heeft iemand ervaring met de kwaliteit ed.

elmiran

Re: Premiere rijbroeken, wie heeft er ervaring mee????

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:53

Ik heb er eentje! gekocht met kerst en hij ziet er nog goed uit. Vergeleken met m'n andere rijbroeken is hij vrij stevig. Dus ik draag hem liever als het wat kouder wordt. Ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij heb ik er eentje met een hoge band, en een rondgenaaid zitvlak + insteekzakken en bandplooi. Vind het een fijne broek, zou er zo nog eentje bij kopen.

___Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 15:40

ik heb ook een premiere rijbroek ik vind het echt hele goede rijbroeken die ene die ene die ik nu heb heb ik al 5 jaar en is nog steeds goed draag hem nog altijd. er komen wel kleine gaatjes in maarja dat is logisch... dus ik raad het merk wel aan! :) +:)+

AlwaysH

Re: Premiere rijbroeken, wie heeft er ervaring mee????

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-16 15:55

Ik heb een première rijbroek, echt een top ding! Niet te dik, toch stevig en lekker elastisch!
Gaat al ruim een jaar mee, was tot gister de enige die ik had, dus slijt ook niet snel!

Ik deze spijkerachtige donkerblauwe, met oranje naden.
Afbeelding