Stallings contract

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Heegsma

Stallings contract

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 22:44

Hallo Bokkers,

Zijn hier mensen die ervaring hebben met stallingscontracten en eventueel bereid zijn om een scan van hun contact op te sturen. Op de vorige stal deden ze niet aan contracten, maar op de nieuwe stal wil ik het graag zelf regelen. Alleen weet ik niet exact hoe de wettelijke regels zijn m.b.t. de aansprakelijkheid bij een pensionstalling en welke andere bepalingen ik mee moet nemen in het contract.

Groeten uit Friesland
Johan

P.s. Mocht er nog een instructrice zijn uit de omgeving Joure die Orun geexamineerd is en eventueel wat bij wil verdienen, dan heb ik mogelijk interesse. Hangt wel van het tarief af en of de pensionstal het accepteert.

magicrover

Re: Stallings contract

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 09:44

Volgens mij kan je van alles en nog wat op papier zetten en ondertekenen, maar of het dan officieel is, ik twijfel. Kan je geen hulp krijgen bij een rechtswinkel. Meestal kan je daar 0.5 uur gratis hulp krijgen.

weet namelijk van iemand die ook een contract heeft ondertekend en er gebeurde iets met het haar paard en de pensionhouder, doen is het contract nietig verklaard vanwege zoiets als niet rechtsgeldig.

succes

Ibbel

Re: Stallings contract

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 13:35

Dit kan beter bij TAO staan. Ik verhuis het even.