aigle ecuyer xh

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_fjord

aigle ecuyer xh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-06 21:35

Wie heeft deze rijlaarzen en hoe bevallen ze?

Afbeelding

ik mag deze week nieuwe uitzoeken voor mijn verjaardag, maar zit nog erg te twijfelen of ik weer rubberen zal nemen of leren. Ik vind leren zoooo duur, en ik rij de herfst in een blubberbak. dan is het ook zo zonde.

Wie weet nog meer mooie kwaliteit rubber rijlaarzen? of zijn deze van aigle het best?

en de aigle pro laars?

Afbeelding

Bienotje

Re: aigle ecuyer xh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 22:15

Ik heb jarenlang de bovenste van Aigle gehad, die bevielen me echt super. Reed nooit met laarzen, omdat die te los om mijn kuiten zaten en te bred onderin etc. maar dit paar laarzen heb ik toch echt heel lang plezier van gehad.

Maar nu moest ik laatst echt vervangng hebben en ben ik toch overgestapt naar leren laarzen en moet zeggen, daar nog steeds geen spijt van! Veel betere versteviging en ondersteuning bij de voet. wat mij betret geld meer dan waard, dan maar wat vaker poetsen en beschermende 'wax' aanbrengen:)

gollempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 06:35

ik heb die bovenste, heerlijk! ik heb ze al heel lang, dit is m'n 2e paar. als ik de volgende keer weer rubberen neem, neem ik ze weer. maar waarschijnlijk worden het leren.
die onderste ken ik niet, dus weet niet of ze beter zijn. ik heb voor de bovenste gekozen omdat ik erg lange benen heb en in het algemeen 'gewone' laarzen te kort zijn.

snowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 12:19

Ik heb de bovenste ook altijd gehad super laarzen. Ik heb toen ook voor deze gekozen omdat ik ook lange onderbenen heb.